Skip to main content

Sinds vanmiddag rond 13 uur geen bekabeld internet. Telefonisch contact gehad, advies even aan te kijken. Inmiddels 21 uur geweest en nog steeds geen bekabeld internet.

Router opnieuw gestart, stroom er even af gehad, helpt niet.


Hoi @ErikChristel, ik heb het direct nagekeken! In de metingen zie ik dat het inmiddels verholpen is. Ervaar je dit ook op locatie? Ik hoor het graag! Groetjes, Ishana


Hallo Ishana, wij hebben nog steeds geen internet via de kabel. Het LAN lampje brandt ook niet.

een herstart van de router  heeft niet geholpen.

 


Hoi @ErikChristel, goed dat je dit aangeeft! Kun je wel gebruik maken van Wifi en heb je een mogelijkheid om een andere kabel te testen? Of andere LAN-poorten het wel doen, ben ik ook benieuwd naar! Groetjes, Ishana


Hallo ishana, alles opnieuw gekoppeld, herstart gedaan, reset en nu werkt het weer 🙂.

 


Reageer