Hebben andere tmobile gebruikers vast internet ook storing ?
Goedemiddag
Je kan altijd even Hier kijken of er op jouw postcode storing is gemeld!
Hopelijk werk alles weer zoals het hoort?
Groetjes
Storing was om 16 15 uur opgelost
Storing was om 16 15 uur opgelost
Gelukkig! Mocht er iets zijn weet je de klanten community te vinden!
Fijne avond!
Fijne avond
Groet
Gerhard
Ik heb sinds gisteren al 5x internet verbinding verloren.
Inloggen om de modem laat zien dat het de VSDL verbinding is die eruit ligt. Rebooten van de modem lost het probleem op, maar duur toch al gauw 5 minuten, en is erg vervelend al je kinderen midden in een les zitten en je zelf in een vergadering. Vooral als het meerdere keren per dag voorkomt.
Wat is hier aan de hand? En vooral: hoe is het te verhelpen?
Hoi
Ik heb vernomen dat er inmiddels contact is geweest met onze klantenservice en onze technische dienst jouw verbinding aan het onderzoeken is. We zijn hard op zoek naar de juiste oplossing. Mocht je in de tussentijd vragen hebben, zitten we hier voor je klaar!
Ik heb sinds vrijdag niets meer gehoord. Vandaag is het goed gegaan, dus misschien is het probleem verholpen, maar dan had ik het graag gehoord!
Hi
Mooi om te horen dat je weer ongeremd gebruik kan maken van de verbinding! Alvorens jouw bericht hadden wij inderdaad nog niks aangepast, en daarom zal de verbinding zichzelf hebben hersteld. Ik ben blij om te zien dat er nog een monteur langs is geweest voor controle, het ziet er weer helemaal goed uit!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.