Skip to main content

Sinds vanochtend 0600 uur (of eerder) geen internet.  Interneticoon is rood , de rest is groen. Meerdere keren de modem en de glasvezel verbinding uit en aan gezet maar helaas geen succes. 

4759CD 

@RMo2 Goed dat je hierover aan de bel trekt. Wij hebben inderdaad meldingen gekregen van een algemeen probleem in de regio Zevenbergen. Ik adviseer je om dit topic in de gaten te houden, hier plaatsen wij een update, zodra er meer bekend is: Is er een storing bij Internet + TV van Odido? | Odido community.


Nou.. het is nu 1800 uur en nog geen internet.

Laatste bericht is van 1645uur dat er ergens een breuk zit in een kabel naar de wijkcentrale.. Maar waar dat is is nog onbekend.  Liijkt mij  dat je dat wel eerder kan ontdekken dan na een hele dag zoeken... en dan nog eens gaan zoeken waar precies de breuk zit.  

Wordt het roch niet pas maandag dat ze verder gaan zoeken?


Het is echt schandalig. Al de hele dag geen Odido internet in de gehele gemeente moerdijk, een gebied met 36000 inwoners!

Hoe kan het dat 1 kabelbreuk zo'n groot gebied lamlegt?

We zaten voorheen bij Ziggo, daar was het ook wel eens wat, maar die hadden het over het algemeen binnen een paar uur opgelost.


Ik heb de storing gemeld bij storingen.nl


Hoi hoi, de eerdere problemen met Internet, TV en Vast Bellen in regio Zevenbergen zijn verholpen. Mocht je nog geen verbinding hebben, haal dan het modem (en eventueel de Media Converter) minimaal tien seconden van de stroom. Lees op onze Community hoe dat gaat: . Groetjes, Ishana