Urenlang zonder TV, internet en bij storingslijn neemt ruim 1 uur lang niemand op!!! Owja en klacht indienen via mail en/of chat werkt ook niet!
Bladzijde 1 / 1
Hallo Nijm77,
Er was vanmorgen een landelijke storing. hierdoor gaat iedereen tegelijk bellen. Hierdoor zijn natuurlijk de wachttijden enorm toegenomen. (en eigenlijk krijgt iedere klant het zelfde te horen, Je zult even moeten wachten) Als je een klacht heb dan kan je die het beste schriftelijk indienen. als je een probleem heb dan kan je bellen of het natuurlijk hier melden. Op het forum geeft een medewerker van T-Mobile binnen 24-48h een antwoord.
Heb je het modem en de settopbox even van de stroom gehaald (na de landelijke storing)
Heb je xDSL of glasvezel ?
Kun je vertellen hoe de lampjes branden op het modem ?
Er was vanmorgen een landelijke storing. hierdoor gaat iedereen tegelijk bellen. Hierdoor zijn natuurlijk de wachttijden enorm toegenomen. (en eigenlijk krijgt iedere klant het zelfde te horen, Je zult even moeten wachten) Als je een klacht heb dan kan je die het beste schriftelijk indienen. als je een probleem heb dan kan je bellen of het natuurlijk hier melden. Op het forum geeft een medewerker van T-Mobile binnen 24-48h een antwoord.
Heb je het modem en de settopbox even van de stroom gehaald (na de landelijke storing)
Heb je xDSL of glasvezel ?
Kun je vertellen hoe de lampjes branden op het modem ?
Gooi het dan centraal op de site. Hoef je het ook niet iedeteen persoonlijk te vertellen. Of diep in zo'n achterlijk onduidelijk forum. Werkt er uberhaupt iemand bij tmobile?
En ja iedereen heeft de stroom er af gehaald.. hoe moeten die fuvking lampjes dan branden?
En ja iedereen heeft de stroom er af gehaald.. hoe moeten die fuvking lampjes dan branden?
Er is een topic over deze storing aangemaakt. Om alles bij elkaar te houden en overzicht te bewaren, sluit ik dit topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.