Wij zijn nieuwe klanten bij T-Mobile, en hebben 1 week glasvezel internet, maar het internet ligt er nu alweer uit: WAN lampje brandt constant rood, LOS lampje knippert. Klantenservice geeft aan dat er een glasvezelbreuk zou kunnen zijn er en moet een monteur komen. Eerstvolgende mogelijkheid is pas 20 september, dus wij moeten na 1 week internet nu bijna 2 weken zonder zitten, ervanuit gaande dat het de 20e ook echt opgelost kan worden.
Dit is uiteraard zeer frusterend. Ik heb 7 dagen onbeperkt 4G mobiel gekregen, maar daar hebben momenteel vrij weinig aan. Ik en mijn partner werken veel thuis op de vaste computer en die heeft toch echt vast internet nodig. Dit is dus nu onmogelijk. TV kijken deden we via de chromecast, en dat gaat nu dus ook niet meer.
Aangezien wij dus sowieso bijna 2 weken geen T-Mobile diensten hebben, vroeg ik mij af of T-Mobile geen redelijkere vergoedingen kan aanbieden. Het minste zou zijn een vergoeding voor een WiFi adapter om via 4G + mobile hotspot op de vaste pc te kunnen werken. Het zou T-Mobile sieren om op deze manier begrip te tonen voor dit soort situaties, zeker voor nieuwe klanten.