Beantwoord

stilstaand beeld

  • 12 July 2020
  • 6 reacties
  • 1056 Bekeken

Reputatie 2

Na een stroomstoring in Lelystad heb ik veel last van stilstaand beeld. Wat is hier aan te doen?

icon

Beste antwoord door Waqqas 12 July 2020, 21:16

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @pinkypink 

Betreft dit een DSL of glasvezel aansluiting

Wat je kan proberen is om de mediaconverter of modem voor even van het stroom te halen.

Tv box ook van het stroom en de internetkabel eruit halen.

Zodra je modem weer is opgestart sluit dan ook je tv box aan en start hem op zonder internetkabel, als de melding geen netwerkverbinding gevonden verschijnt sluit dan de internetkabel aan.

Reputatie 2

Het is een glasvezel aansluiting.

Reputatie 7
Badge +15

Ook onderstaande geprobeerd? Haal de stroom van je mediaconverter en volg de andere stappen zoals beschreven.

Reputatie 7

Hey @pinkypink,

Hebben de tips van Waqqas geholpen? Wanneer ik je verbinding nu op afstand bekijk dan lijkt alles weer naar behoren te werken. Mocht dat niet het geval zijn, trek dan aan de bel!

Reputatie 2

Ik heb vandaag alles los gekoppeld.

en heb eerst het Glasvezel kastje aan gezet na +/- 1 minuut de Router aan gezet  na +/- 3 minuten de Tv-box aangezet tot ik de melding kreeg geen internet, heb toen de kabel van het internet er in gedaan , na opstarten lijkt het er op dat alles weer goed werkt, we zullen de avond afwachten .

Reputatie 7
Badge +16

Superfijn dat alles weer goed werkt en blij te horen dat @Waqqas dé oplossing voor je had! 😊

We gaan er natuurlijk niet van uit, maar mocht het beeld vanavond stilstaan, laat het dan zeker weten. De Community helpt altijd zo goed mogelijk mee zodat jij snel een 100% werkende verbinding hebt. Een prachtige dag toegewenst! 🌞

Reageer