Skip to main content

Meerdere x per dag op zowel bekabelde decoder als tv app stilstaand beeld.

Hoi @Peter Hus, goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Ik heb het direct nagekeken en ik wil je vragen om de TV Boxen en het modem te resetten. De volgorde is namelijk erg belangrijk. Zou je deze stappen willen volgen:

1. Haal het modem (en eventueel de Media Converter) en de TV Box van de stroom. 
  2. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact.
  3. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen.
  4. De TV Box gaat nu opstarten.

Wat betreft de Odido TV app wil ik vragen of je deze al eens hebt verwijderd en opnieuw geïnstalleerd hebt. Alvast bedankt voor je moeite! Ik ontvang graag een terugkoppeling of het gelukt is. Groetjes, Ishana

Odido.

TV boxen gereset en nog steeds een drama.

meerdere x per avond staat het beeld stil en gaat de box uit zich zelf resetten lijkt het.

Graag oplossing a.u.b.

gr Peter Hus.

Kun je voorbeelden aanleveren waarop dit duidelijk te zien is? Het liefst in videoformaat. Ik kan uit de lijnmetingen geen enkel resultaat halen waarop te zien is dat je problemen ervaart. Dit betekent natuurlijk absoluut niet dat jij geen problemen hebt, maar meer dat het dan niet in de lijn ontstaat, maar bijvoorbeeld in een TV Box, TV of ander apparaat.

Reageer