Skip to main content

Beste T-Mobile, 

 

Kunnen jullie de status graag updaten? Er is al sinds gister update geweest en ook geen duidelijkheid betreft oplostijd of oorzaak. Ik heb meerdere vrienden en kennissen die niet thuis kunnen werken vanwege deze storing. 

Ik heb ook vanochtend geprobeerd te bellen maar na 35 min in de wacht te hebben gestaan werd de verbinding verbroken waar ik ook niet erg over te spreken was. 

Ik denk dat meerdere mensen op concretere info zitten te wachten zeker gezien hoe lang dit al duurt en dat er veel verwacht wordt om thuis te werken gezien covid.

 

Alvast bedankt, 

 

Mvg, 

 

Denny 

Hoi @dennyex, we ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet en TV in Dordrecht. Op dit moment werken we aan een oplossing. Excuses voor het ongemak! In dit Communitytopic houden we je op de hoogte: 

Ik begrijp 100 procent dat je hier weinig mee kunt op dit moment, maar het is een hardnekkiger issue dan verwacht en vergt veel meer onderzoek en werkzaamheden. Sorry ook dat er sinds vrijdag vrij weinig qua updates te geven is geweest. We doen er alles aan om overal updates los te weken!

Dit topic zal ik nu sluiten om het overzicht te bewaren.