Wat is de status van melding:67020049 ?
Wij hebben sinds 3-11 geen internet+tv meer er is 8-11 een monteur van Guidion langsgeweest die heeft geconstateerd dat er geen licht binnen komt. Hierna is het radiostilte aan de kant van Odido. Zelf met ODF gebeld op advies van een klantenservice medewerker. Bleek dat de melding bij ODF al afgesloten was en zij het doorgezet hebben naar SPIE, SPIE heeft het op hun beurt weer doorgezet naar TOF Group. Na het bezoek van de monteur op 8-11 is er dus niks meer gebeurd. En wordt er ook door Odido niks meer gecommuniceerd...
Ik heb 17-11 nogmaals contact opgenomen met Odido en toen heeft de klantenservice medewerker een nieuwe case aangemaakt onder nummer: 67220640, om schot in de zaak de krijgen. Na gisteren 22-11 nogmaals contact te hebben gehad, kreeg ik te horen dat de eerste melding is afgesloten daar er nu 2 meldingen open staan. Wat inhoudt dat het proces weer van voor af aan begint.
Houdt dit in dat we nu nog eens minimaal 3 weken moeten wachten totdat er eindelijk iets wordt gedaan? Het eindeloos via hotspot de mobiele telefoons te gebruiken heeft geen positief effect op de accu's, de prestaties van de accu's zijn al drastisch verslechterd.
Ik hoor graag wanneer en door welke partij er actie wordt ondernomen om het probleem op te lossen. Anders zijn wij genoodzaakt ons contract op te zeggen incl. de 2 mobiele telefoonabonnementen die wij onlangs bij Odido hebben afgesloten.