Skip to main content

Sinds 2 weken al geen internet, contact opgenomen en dan meerdere keren gebeld te hebben is een guideon monteur ingeschakeld, zelf naar guideon gebeld om te vragen of ze het LOS probleem wel konden oplossen anders heeft geen zin om te komen en wordt natuulijk gezegd dat ze dit opgelost krijgen. Monteur 5 minuten binnen geweest en niks kunnen oplossen, want zou iemand van ODF voor moeten komen. Dus zelf maar weer naar de Service van Odido gebeld en gelijk ticket aangemaakt er wordt gezegd u krijg binnen 1 werkdag reactie.

Na 1 werkdag maar weer zelf contact opgenomen want je krijgt natuurlijk geen reactie na 1 werkdag. Nu wordt gezegd: ligt bij technische dienst, vandaag of morgen krijgt u reactie, maar hier heb ik toch geen vertrouwen in.

Er moet gewoon iemand van ODF komen hoe moeilijk kan het zijn? bel ze op en plan een afspraak in..

kan dit niet versneld worden?

Er wordt iedere keer een nieuw ticket aangemaakt waardoor het weer langer duurt want gaan dan weer 3 extra dagen overeen, inmiddels zouden er al 3 tickets lopen

@Tommie van Odido kan jij helpen?

@milalbert allereerst vervelend dat het al zo lang duurt, hopelijk kan één van de moderatoren je verder helpen. De moderatoren werken op basis van binnenkomst, nieuwe reacties plaatsen zorgt er voor dat je topic weer onderaan de stapel terecht komt. Ik denk dat ze vandaag einde dag en anders morgen bij je in de lucht zullen komen. Heb je je klantnummer wel alvast ingevuld onder je profiel?

Hi @milalbert, welkom op onze Community.

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben direct voor je gaan kijken en zie inderdaad dat het niet geheel vlekkeloos verloopt. Mijn excuses hiervoor. We hebben op 02-12 de netwerkbeheerder aangestuurd. Zij zullen spoedig contact opnemen om alles na te lopen en hopelijk kunnen ze het dan eindelijk oplossen! 

@Tommie van Odido  Nou Update: vandaag zou er een monteur komen, 2 uur thuis gewachten (zouden tussen 8 en 10 komen). Toen toch maar naar werk gereden en heb pas om 10:40 uur een bericht gehad, wegens logistiek probleem kan monteur niet komen.. ja en dat laat je pas weten achteraf en via een smsje… Dus momenteel geen stap verder en gaat er waarschijnlijk weer een week overheen en dus zijn we 3 weken alweer zonder internet of iets… Goede service wel (not)

Hoi @milalbert, allereerst excuses voor deze ervaring. Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen voor een nieuwe afspraak. Maar ik wil benadrukken dat ik je reactie volledig begrijp! Ik had het 't liefst anders gezien en dit is iets wat we intern mee willen nemen. Het is niet fijn om zo lang te moeten wachten, hier kunnen wij van leren. We kunnen achteraf zeker kijken naar een compensatie voor je, dan weten we hoe lang het heeft geduurd. Voor nu dank ik je oprecht voor al je geduld en wens ik je toch een mooie dag! Groetjes, Ishana

Hoi @milalbert, allereerst excuses voor deze ervaring. Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen voor een nieuwe afspraak. Maar ik wil benadrukken dat ik je reactie volledig begrijp! Ik had het 't liefst anders gezien en dit is iets wat we intern mee willen nemen. Het is niet fijn om zo lang te moeten wachten, hier kunnen wij van leren. We kunnen achteraf zeker kijken naar een compensatie voor je, dan weten we hoe lang het heeft geduurd. Voor nu dank ik je oprecht voor al je geduld en wens ik je toch een mooie dag! Groetjes, Ishana

@Ishana van Odido sinds afgelopen zaterdag dan eindelijk een monteur geweest en is het eindelijk opgelost. Aan de telefoon is door jullie inderdaad ook gezegd dat er een compensatie zou komen, totaal heb ik 18 dagen zonder internet gezeten

Hi @milalbert, ik ben direct voor je gaan kijken en ik zie dat de eerste melding bij ons is binnengekomen op 23-11 en dat het opgelost is 09-12, klopt dit? Dan zal ik de vergoeding in gang zetten!

Hi @milalbert, ik ben direct voor je gaan kijken en ik zie dat de eerste melding bij ons is binnengekomen op 23-11 en dat het opgelost is 09-12, klopt dit? Dan zal ik de vergoeding in gang zetten!

klopt melding is op 23 november gemaakt, dag ervoor hadden we al geen internet maar kwam ik zelf pas later achter en kon jullie niet bereiken, afgelopen zaterdag is het opgelost ja

Bedankt voor je snelle reactie @milalbert. Ik heb de vergoeding in gang gezet voor je. Het bedrag zal worden verrekend en is terug te zien op een volgend factuur!

Reageer