Skip to main content

Sinds 3 dagen van Tele2 maar Odido.....en internet valt constant weg. Komt een monteur, maar dat duurt nog even. En ik moet thuis werken. Vanaf 17:00 uur misschien welgeteld 1 uur internet en tv gehad (en dus met tussenpozen). Nu weer geen internet. Met tele2 had ik nooit issues. Drama dit. 

Welkom op onze community! @ZD n 

Goed dat je hier een topic over opent. Ik kan mij goed voorstellen dat dit niet was wat je voor ogen had. Mijn oprechte excuses dat je nog niet kan genieten van een stabiele verbinding. Ik ben in ieder geval blij om te lezen dat er al een monteur is ingepland. Laat je mij weten hoe dit is gegaan?

Tot die tijd wil ik wel graag dat je kan genieten van stabiel internet. Ik stuur je dan ook graag een Unlimited vouchercode toe. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt., kan ik dit meteen voor je doen. Je kunt dan een hotspot opzetten en deze verbinden met je andere apparaten.

Ik verneem graag of je hier gebruik van wil maken. Laat je het mij weten? Mocht ik nog ergens anders bij kunnen helpen, sta ik ook voor je klaar!


Sinds 3 dagen van Tele2 maar Odido.....en internet valt constant weg. Komt een monteur, maar dat duurt nog even. En ik moet thuis werken. Vanaf 17:00 uur misschien welgeteld 1 uur internet en tv gehad (en dus met tussenpozen). Nu weer geen internet. Met tele2 had ik nooit issues. Drama dit. 

Welkom op onze community! @ZD n 

Goed dat je hier een topic over opent. Ik kan mij goed voorstellen dat dit niet was wat je voor ogen had. Mijn oprechte excuses dat je nog niet kan genieten van een stabiele verbinding. Ik ben in ieder geval blij om te lezen dat er al een monteur is ingepland. Laat je mij weten hoe dit is gegaan?

Tot die tijd wil ik wel graag dat je kan genieten van stabiel internet. Ik stuur je dan ook graag een Unlimited vouchercode toe. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt., kan ik dit meteen voor je doen. Je kunt dan een hotspot opzetten en deze verbinden met je andere apparaten.

Ik verneem graag of je hier gebruik van wil maken. Laat je het mij weten? Mocht ik nog ergens anders bij kunnen helpen, sta ik ook voor je klaar!

Dit is al aangeboden en daar heb ik niets aan. 
Als er een ondeugelijk product verkocht wordt, dan is het minste dat jullie kunnen doen een vergoeding aanbieden. Ik zie trouwens dat er nu een aanbieding is van 12 maanden voor 30 euro, terwijl ik maar 9 maanden voor 30 euro heb gekregen. Misschien kunnen jullie dit als tegenprestatie veranderen bij mij ? Hoe is het mogelijk dat een groot bedrijf al Odido de verbinding niet op orde heeft. Ik ga een melding maken bij Kassa. Ik zag dat ze jullie al eens in het programma benoemd hadden. 


@ZD n Mocht je je nog bedenken, dan staat het aanbod in ieder geval altijd openen. 

Geen zorgen! Je wordt sowieso gecompenseerd voor de tijd dat je geen gebruik hebt kunnen maken van onze diensten. Echter kan ik dit pas in het systeem zetten als het probleem ook daadwerkelijk is opgelost. Op die manier hebben we gelijk de gehele periode. Het systeem berekent het bedrag dan automatisch en dit zal worden verrekend met een volgende factuur. 

Laat je het mij weten als je nog vragen hebt?


Sinds 3 dagen van Tele2 maar Odido.....en internet valt constant weg. Komt een monteur, maar dat duurt nog even. En ik moet thuis werken. Vanaf 17:00 uur misschien welgeteld 1 uur internet en tv gehad (en dus met tussenpozen). Nu weer geen internet. Met tele2 had ik nooit issues. Drama dit. 

Welkom op onze community! @ZD n 

Goed dat je hier een topic over opent. Ik kan mij goed voorstellen dat dit niet was wat je voor ogen had. Mijn oprechte excuses dat je nog niet kan genieten van een stabiele verbinding. Ik ben in ieder geval blij om te lezen dat er al een monteur is ingepland. Laat je mij weten hoe dit is gegaan?

Tot die tijd wil ik wel graag dat je kan genieten van stabiel internet. Ik stuur je dan ook graag een Unlimited vouchercode toe. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt., kan ik dit meteen voor je doen. Je kunt dan een hotspot opzetten en deze verbinden met je andere apparaten.

Ik verneem graag of je hier gebruik van wil maken. Laat je het mij weten? Mocht ik nog ergens anders bij kunnen helpen, sta ik ook voor je klaar!

Dit is al aangeboden en daar heb ik niets aan. 
Als er een ondeugelijk product verkocht wordt, dan is het minste dat jullie kunnen doen een vergoeding aanbieden. Ik zie trouwens dat er nu een aanbieding is van 12 maanden voor 30 euro, terwijl ik maar 9 maanden voor 30 euro heb gekregen. Misschien kunnen jullie dit als tegenprestatie veranderen bij mij ? Hoe is het mogelijk dat een groot bedrijf al Odido de verbinding niet op orde heeft. Ik ga tevens een melding maken bij Kassa. Ik zag dat ze jullie al eens in het programma benoemd hadden vorig jaar. 

 


Reageer