In 4 dagen tijd 3 storingen, eerste keer rode lampje knipperen geen verbinding gebeld moest alles doem niets na een uur in eens verbinding.vrijdag avond was bezig op pc iets te downloaden in eens weg beeld TV. Zelf op lost door kabels op modem te verplaatsen. Zondag morgen weer rode knipperen lampje weer resetten. Toen gebeld Odido waar men wist te vertellen ivm naderende vakantie kan monteur pas in september ge plant worden dus betekent dit 3 maanden geen TV en internet. Je kunt nu na gaan dat ik toch liever bij KPN was gebleven daar werken teminste experts, die je gewoon weer sneller helpen zodat ke direct weer online bent kan Odido nog heel veel van leren!!!!
Ik ben gelijk voor je gaan kijken, maar gelukkig zie ik dat je inmiddels een afspraak hebt ingepland voor vandaag. Laat je mij weten hoe het is gegaan? Indien nodig sta ik natuurlijk klaar om je verder te helpen!
Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog iets voor je kan doen? Ik help je graag!
Dankjewel voor de mooie bos bloemen
Kijk eens aan, wat staan ze er mooi bij! Geniet ervan!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.