speed lampjes brand niet

  • 1 May 2024
  • 3 reacties
  • 41 Bekeken

Na de verhuizing naar een nieuwe woning moest ik wachtne tot de monteur langs kwam om het modem en het glasvezel kastje aan te sluiten monteur was binennn 5 minuten klaar maar had slecht nieuws het speed lampje branden niet maar dat moest odido oplossen ik odido bellen en die snapte er zelf niks van meerder  mensen aan de lijn. Gehad niemand die het snapte uit eindelijk zeggen ze dat er een ticket is aangemaakt voor de techaniche dienst maar antwoorden of iets kwa hoop krijgen nee je moet het maar uitzoeken terwiel ik al 2 weken zonder internet zit en dit voor me werk hard nodig heb kan iemand mij helpen die enignidee heeft waarom het lampje speed niet brand de rest wel en ik geen verbinding heb met het net 

Tommie van Odido 13 dagen geleden

Hi @Sandra mulder, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor een topic gestart bent. Ik zie dat ze het ticket hebben aangemaakt en dat ze vandaag opnieuw een monteur hebben aangestuurd. Heb je toevallig al een linkt ontvangen om de afspraak te maken? Hopelijk kan deze monteur het voor je oplossen. Zou je mij op de hoogte willen houden van het proces? Dan kan ik een oogje in het zeil houden voor je! 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Sandra mulder, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor een topic gestart bent. Ik zie dat ze het ticket hebben aangemaakt en dat ze vandaag opnieuw een monteur hebben aangestuurd. Heb je toevallig al een linkt ontvangen om de afspraak te maken? Hopelijk kan deze monteur het voor je oplossen. Zou je mij op de hoogte willen houden van het proces? Dan kan ik een oogje in het zeil houden voor je! 

Ik hè. Geen link ontvangen over een monteur die langs komt alleen over iets gehoord dat er contact is opgenomen met n dat ze in de wijk in de kast gaan kijken 

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Sandra mulder, ik zie dat er een kleine vertraging zat in het uitsturen van de afspraaklink. Deze is vandaag rond 11:30 uitgestuurd. Ik heb je voor de zekerheid ook alvast de link toegestuurd in een privébericht mocht je deze nog niet ontvangen hebben! 😊

Reageer