Hi @Keukrn, heel goed dat je dit aankaart! Er heeft gisteren onderhoud plaatsgevonden wat de problemen zouden moeten hebben verholpen. Omdat jij aangeeft nog steeds problemen te hebben, wil ik deze zo snel mogelijk voor je oplossen. Zou jij eens willen proberen om jouw laptop/pc in veilige modus op te starten?
Via Windows doe je dit als volgt:
- Druk op Windows-key en tegelijk op R;
- De ‘uitvoeren’ functie wordt gestart
- Geef de opdracht ‘msconfig’ en druk op OK
- Druk op ‘Computer opstarten’;
Selecteer de optie ‘Opstarten in veilige modus’;
Selecteer ‘Netwerk’
Via Apple doe je dit als volgt:
- Druk op de aan/uit-knop.
- Zodra je het opstartgeluid hoort, hou je de shift-toets ingedrukt. Je moet de shift-toets zo snel mogelijk na, en niet voor, het horen van het opstartgeluid ingedrukt houden.
- Houd de Shift-toets ingedrukt wanneer je het grijze Apple-pictogram en de voortgangsindicator (draaiend tandwieltje) ziet.
Kan je hiermee uit de voeten en mij vervolgens van een terugkoppeling voorzien? Merci. Ik wil dit zo snel mogelijk weer werkend krijgen! 😊