Beste T-Mobile,
Graag zou ik u willen vragen om onze eerdere (mondeling gemaakte) overeenkomst, kosteloze snelheidsverhoging naar 200mbit vanwege klantvoordeel, na te komen. Dit was het zwaarst wegende argument om voor jullie als internetaanbieder te kiezen. Onder deze alinea heb ik een chronologisch overzicht gemaakt van de levering en de contactmomenten met klantenservice. Helaas kan de klantenservice mij niet verder helpen, dit is de reden dat ik schriftelijk contact zoek.
Met vriendelijke groet,
Die_Hard
Chronologische beschrijving:
16-09-2019 – telefonisch t-mobile thuis afgesloten. Besproken dat ik kan upgraden naar 200 mbit omdat ik een mobiel abonnement heb.
17-10-2019 – Monteur kom langs voor installeren internet. Internet doet het nog niet, KPN moet nog iets doen.
24-10-2019 – KPN monteur komt lang en internet doet het
24-10-2019 – 1ste keer gebeld dat ik graag voordeel wil invoeren. Dag wachten omdat systeem nog moet updaten.
25-10-2019 – 2e keer gebeld dat voordeel het nog niet doet. Klantenservice verteld dat systeem van t-mobile staat nog op verwerken. Dit zal zichzelf oplossen en dan kan ik voordeel aanvragen.
04-11-2019 – 3e gebeld dat nog steeds niet mogelijk is om korting in te voeren. Dat klopt inderdaad niet en toen heeft technische dienst het opgelost.
05-11-2019 – Ik kan nu geen 200mbit meer aangeven in systeem. Klantenservice verzekerd mij dat op mijn adres geen 200mbit leverbaar is.
05-11-2019 – nogmaals gebeld en aangegeven dat 200mbit wel leverbaar was tijdje geleden. Dit kan niet maar legt het bij Technische dienst neer om uit te zoeken. Als ik 2w niets hoor weer bellen.
19-11-2019 – Technische dienst geeft aan dat snelheid tot 500mbit mogelijk is. Helaas kan 200mit niet meer op huidig adres omdat de abonnementen zijn verandert. Ik kan wel korting krijgen op huidige snelheid.
18-12-2019 – Ik lees op de site dat abonnementen die voor 29-10-2019 zijn afgesloten de snelheidsupgrade behouden. Hier nogmaals gebeld naar klantenservice, deze geeft aan dat het niet mogelijk is om nu nog te upgraden. Dit had moeten gebeuren voor 29-10, ik geef aan dat ik hierover meermaals heb gebeld en door vertraging vanuit systeem en afwachtend beleid van klantensevice dit niet is gebeurd. Helaas kan er geen oplossing worden geboden.