Beste lezer,
Sinds een aantal weken geleden hebben wij besloten om ons abonnement, met als doel om de snelheid van het internet in het huishouden te verhogen, aan te passen. Het abonnement hebben wij van 20mb gewijzigd naar 100 (Fast internet). Op de website zien wij staan dat deze per 23-04-2020 is aangepast. Wij hebben inderdaad geconstateerd dat er wat is veranderd, maar niet veel. Ook na een speedtest blijkt dat mijn computer (bekabeld), maar 16 mb pakt (wat zeker niet veel is, voor het abonnement dat wij hebben gekozen). Ik heb begrepen dat bij een apparaat dat gebruik maakt van Wi-Fi, anders ligt en dus de snelheid ook anders kan zijn. Maar ik kan jullie vertellen dat er soms HELEMAAL geen internet blijkt te zijn voor deze apparaten gebruik maken van Wi-fi, en zo wel dan zijn deze heel traag.
Ik heb het stappenplan gevolgd om te kijken of ik zelf het probleem kon oplossen, maar helaas is dit niet het geval. En ja klopt, nog een topic met de vraag '’waarom ik niet de snelheid krijg waarvoor ik betaal’’. ik heb de andere topics gelezen, maar ook daar heb ik helaas geen antwoord kunnen vinden dat het probleem oplost.
Zou een medewerker mij hier mee willen helpen? Natuurlijk tips van andere klanten is altijd welkom!
Met vriendelijke groet,
Armin