Skip to main content

Hallo, sinds 5 januari heb ik een 1 Gb up/down Odido abonnement, maar haal gemiddeld genomen slechts de helft van de snelheid. Dat is bedraad en via Wifi. Probleem bestaat sinds de oplevering en is al eerder gemeld (tickets 67589590 en 68236922), maar de technische dienst kan niets zien dus zijn de tickets gewoon afgesloten. Dit notabene zonder de indiener daarover te informeren. De installatie is standaard, m.a.w. ik heb geen eigen apparatuur in gebruik die van invloed kan zijn op de snelheid. Maar helaas sinds 8 januari niets meer vernomen van Odido. Jammer dit, niet alleen wordt de contractuele snelheid niet geleverd, maar ik hou ook een bittere nasmaak in de mond als het gaat om de service of dienstverlening. Misschien is het forum mij beter gezind dan de servicedesk!

Hi @earl92, welkom op onze Community!

Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, hebben we meer informatie nodig. Deze informatie is nodig om een onderzoek te starten voor het achterhalen van eventuele problemen met de internetverbinding.

 

De instructies hiervoor vind je op onze website.

Volg alle stappen alsjeblieft zorgvuldig, graag de screenshots in het topic delen in plaats van naar onze e-mail. Een aanvraag met ontbrekende stappen kunnen we niet in behandeling nemen.


Reageer