Typfoutje in de titel, moet natuurlijk zijn Snelheid.. Maar kan het niet aanpassen.
Ben sinds 2 weken klant na een overstap van Tweak (wilde niet weg, hun service was super en de verbinding stabiel/snel maar na de overname was dit een aanbieding). Via Tweak altijd netjes de 1gb up en down gehad. Nu na de overstap krijg ik “maar” 500mb up en 1gb down. Snelheid is niet wat besteld en aangegeven is. Op mijn abonnement overzicht staat ook 1000down, 1000up.
Dan chat je op de site met de bot, dan met een medewerker en er is een ticket aangemaakt. Krijg netjes een referentie nummer met de melding “binnen 3 dagen contact". Zijn nu 10 dagen verder, nog geen contact.
Dan bel je met de problemen en krijg je te horen dat ze niks kunnen doen aan de snelheid. Jammer maar helaas. Vraag of ik doorgezet kan worden naar iemand die er wel wat mee kan, een techische dienst, een monteur, afdeling retentie (ja, zit gelijk aan opzeggen te denken. Snelheid is gewoon niet wat ik besteld heb of wat er op de overeenkomst staat). Dit kan niet geleverd worden, krijg ik te horen aan de telefoon.
Dan geef je aan een referentie nummer te hebben, maar daar kunnen ze dan ook niks mee. Ik kan op de inlog omgeving ook geen open tickets zien, dus wat heb ik dan aan zo'n referentie nummer?
Ik geloof best dat de medewerkes op de chatdienst en aan de telefoon gewoon doen wat er in het script staat, maar je kan toch niet zeggen over een niet geleverde snelheid “jammer”, en het er dan bij laten?
En dan de bijkomende problemen met het modem dat gewoon 1x per 2 dagen (soms vaker, soms minder) besluit zichzelf opnieuw op te starten. Hierover krijg ik ook geen antwoord. Wil graag weten of dat het modem is dat dit doet, of dat het aan de lijn ligt, en daar is ook geen antwoord op. “Modem is nieuw, kan best zijn dat die het gewoon gaat doen binnenkort". Denk niet dat het zo werkt. En wanneer het modem een software update doet, dan heb ik graag dat die me dat meld. Zodat ik niet steeds denk: Wat een slechte verbinding is dit zeg! Lijkt me voor beide kanten beter….
Tot nu toe zeer ontevreden over t mobile.