Sinds 10 á 11 Okt problemen gehad met de modem. Wifi viel steeds weg en de modem was niet te bereiken via 192.168.1.1, via kabel. Na opnieuw te hebben opgestart deed alles weer prima. Snelheid gemeten via speedtest.net, kwam op 73Mbps.
De modem begon vaker de bovengenoemde symptomen te vertonen. Meerdere keren per dag. Modem meerdere keren factory reset gedaan. Modem kwam tot leven maar internet lampje bleef lang rood, naam minuut of 3 á 5 ging internet lampje op groen.
Afgelopen vrijdag ging het mis. Wat ik ook deed ging het internet lampje niet aan. Na opnieuw een factory reset te hebben gedaan ging ik heel kort online maar internet en de lampje gingen uit. Contact gehad met klantenservice, na meerdere lijn controles kwam er foutmelding en werd ik doorverwezen naar monteur met wie ik een afspraak moest maken, dat kon pas 28 oktober.
Vanochtend, 19 okt, een mail ontvangen van t-mobile dat alle problemen met verbinding zijn opgelost. Ja, doet weer stabiel en alles werkt nabehoren. Mijn dank.
Helaas kom ik er achter dat de snelheid van 70 á 75Mbps is gedaald naar stabiel 12Mbps down en 0,9Mbps up. Dat lijk mij niet de bedoeling.