Beantwoord
Snelheid Glasvezel T-Mobile Thuis op wifi
Hoi,
Ik heb vrijdag mijn aansluiting gekregen en het werkt allemaal, maar wat ik niet snap is dat ik een 500mbps aansluiting zou krijgen maar ik 104mps haal via de wifi
Kunnen jullie kijken wat er aan de hand is?
Alvast bedankt
Ik heb vrijdag mijn aansluiting gekregen en het werkt allemaal, maar wat ik niet snap is dat ik een 500mbps aansluiting zou krijgen maar ik 104mps haal via de wifi
Kunnen jullie kijken wat er aan de hand is?
Alvast bedankt
Beste antwoord door Sander
Hoi Cornelis_van_Ginkel,
Welkom bij Thuis en op het forum! Goede snelheid heb je gekozen. 🙂 Die snelheid komt er ook zeker binnen op jouw adres en modem. Als je een computer bekabeld aansluit, dan zul je zien dat je die snelheid ook haalt. Op wifi is er echter zoveel dat invloed heeft op het signaal, dat we dat niet kunnen garanderen. Typisch is dat je rond de 10% en 50% van de bekabelde snelheid overhoudt. Als jij dus 100Mb/s op de wifi haalt, is dat erg goed! Wellicht dat je het met de wifi-tips nog iets kunt opkrikken, maar waarschijnlijk niet veel.
Bekijk origineelWelkom bij Thuis en op het forum! Goede snelheid heb je gekozen. 🙂 Die snelheid komt er ook zeker binnen op jouw adres en modem. Als je een computer bekabeld aansluit, dan zul je zien dat je die snelheid ook haalt. Op wifi is er echter zoveel dat invloed heeft op het signaal, dat we dat niet kunnen garanderen. Typisch is dat je rond de 10% en 50% van de bekabelde snelheid overhoudt. Als jij dus 100Mb/s op de wifi haalt, is dat erg goed! Wellicht dat je het met de wifi-tips nog iets kunt opkrikken, maar waarschijnlijk niet veel.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.