Beste,
ik heb een glasvezel verbinding van 1Gb maar kom nooit boven de 700Mbps uit. Dit kan ik eenvoudig testen via Speedtest. Wat is hiervan de oorzaak ? en waarom wordt ik wel voor 1Gb gefactureerd?
Ik hoor graag van jullie.
Beste,
ik heb een glasvezel verbinding van 1Gb maar kom nooit boven de 700Mbps uit. Dit kan ik eenvoudig testen via Speedtest. Wat is hiervan de oorzaak ? en waarom wordt ik wel voor 1Gb gefactureerd?
Ik hoor graag van jullie.
Wij hopen met jou mee
De monteur is langeweest(bijna letterlijk).. het enige dat hij heeft gedaan is het davolink modem verwisselen en een T50 modem geplaatst
Deze actie had ik zelf uit kunnen voeren….. maar goed… resultaat nog steeds geen 100 Mbit..
ik moet zeggen hij komt wel ietsje hoger. nu maar de 70 M bit wordt NIET gehaald
Ben dus nog steeds niet blij
Hi
gisteren kwam ik rechtstreeks op de T50 niet verder dan 60mBit
dit is echter de speed test van een paar seconden geleden
en ja deze waarden zijn rechtstreeks op de T50…..
Dat ik wireless lager uitkom is iets dat ik als netwerkbeheerder ook heel erg goed besef
Hoi
Thanks voor de terugkoppeling! Ik begrijp dat de snelheid te laag is. Ik wil dit graag bij de technische dienst kenbaar maken. Nu begrijp ik dat je al verschillende speedtest uitslagen hebt aangeleverd waarop dat zichtbaar is. Om ervoor te zorgen dat de technische dienst dit gaat oppakken, moet het op de screenshots zichtbaar zijn, dat de test bekabeld is afgenomen. Alleen dan gaan ze ermee aan de slag. Nog enkele tips:
- De computer of laptop dient bekabeld te zijn aangesloten, een speedtest van een TV of spelcomputer kunnen wij niet gebruiken
- Wij werken met de snelheidstest van speedtest.net
- Zorg ervoor dat de screenshot duidelijk weergeeft dat je gebruik maakt van een bekabelde verbinding door het icoon van de bekabelde verbinding te tonen
- Test op meerdere momenten zodat wij een goed beeld kunnen krijgen van de verstoring (twee verschillende dagen en drie verschillende tijdstippen).
Op deze manier kunnen wij het voor je oppakken. Ik hoor het graag van je!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.