Zoals ik hier kan vinden zijn er problemen met de verbinding met de Toon. Helaas heb ik dit ook aan de hand. Voor de goede orde ik ben echt een leek op dit gebied (internet/verbindingen ed)
Eerst mijn situatie eind december overgestapt naar Odido, router hangt in de meterkast begane grond wifi plus (wifiversterker)aangesloten op tv kastje vanuit het kastje naar de tv. Eerste etage enkel een wifi versterker, op de tweede etage wifi versterker plus kastje. Met een paar aanloopproblemen werkte alles behalve Toon. kon geen verbinding maken met internet. Gebeld met Odido hebben op afstand mijn router aangepast naar 2.4 en 5 g . Nu kon ik met de Toon wel verbinding maken met het internet echter geen verbinding met Eneco, Diverse telefoontjes Eneco en dingen uitproberen o.a. hotspot telefoon werkte de Toon correct dus het ligt aan de verbinding/ router. Helaas kwam ik er achter dat door deze wijziging in de router de wifi versterkers zowel op de 1e als 2e etage geen verbinding meer hadden me de router? Wederom gebeld en alles is terug gezet naar het oude, helaas nog een paar vreemde naweeën zoals dat het netwerk volgens mijn telefoon uitgeschakeld is door de beheerder, terwijl mijn laptop en andere zaken goed werken?? hopelijk wordt dit ook opgelost. Ik heb inmiddels begrepen dat het een bug is volgens dit medium. Helaas zijn niet alle medewerkers schijnbaar hiervan op de hoogte. Waardoor er zaken ingeregeld worden welke achteraf niet werken.
Ik hoop dat de bug toch redelijk snel opgelost wordt en dat de medewerkers dan ook weten hoe dit opgelost moet worden. Dus svp ook op de lijst voor info.
Overigens een compliment aan de medewerkers die ik aan de telefoon gehad heb vriendelijk en nemen de tijd voor je.