helaas ben ik sinds 09/2020 klant bij T-mobile en heb ik de verkeerde beslissing genomen om van KPN naar T-mobile te overstappen.
vandaag was de tweede keer dat ik problemen had met mijn interenet thuis in Eindhoven. Bij KPN heb ik dit probleem sinds 2015 tot 2019 nooit gehad.
Ik zeg mijn contract met T-mobile gewoon op en ga terug naar KPN.
Bladzijde 1 / 1
Hallo
Welkom op het forum van TMT met klanten voor klanten.
Ik toegeven dat een onderbreking van je verbinding altijd vervelend is, maar om je goed te kunnen helpen hebben wij (medeklanten & Moderators TMT) iets meer info nodig met wat er precies speelt.
Dus om te beginnen;
- Type modem
- Indicatie van de lampjes
- Evt. Factory rest gedaan
- Wat deed het nog wel en/of niet
Dus iets meer info dan alleen “Hij doet het niet”
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.