Er is inmiddels alweer bijna een maand verstreken. Meerdere malen contact gehad. in het eerste telefoon gesprek (prettig en behulpzaam) heb ik alles uitgelegd en meneer wist wat het probleem zou zijn en wist wat de oplossing hiervoor is, maar moest het eerst nog met een collega bespreken, in zijn agenda gezet dat ik maandag 7 jan terug gebeld zou worden en hij zou het allemaal in het systeem vermelden. Maandag ben ik natuurlijk niet terug gebeld. dinsdag maar weer contact opgenomen en wat bleek er staat helemaal niks in het systeem gemeld over mijn probleem of dat ik ĂŒberhaupt gebeld heb (BELACHELIJK!!). dus heb ik weer alles moeten uitleggen voor de 2de keer, dit keer door een meneer die zsm van mij af wilde en mij probeerde af te wimpelen, en zonder het gesprek af te sluiten ben ik zomaar door verbonden met Guidion Telecom support (WIFI service monteur) zonder dat ik zijn naam heb kunnen opschrijven, en daar kon ik voor de 3de uitleggen wat het probleem is (meneer heeft daar niks uitgelegd en zomaar doorverbonden).
er zal vandaag vrijdag 11 jan voor de 2de keer een service monteur langs komen om het probleem proberen op te lossen. ik heb het probleem voor de zekerheid gefilmd met de camera dus genoeg bewijs van het probleem. maar de manier waarop dit is gegaan vind ik niet kunnen (mijn eerste probleem melding als niet ontvangen beschouwen en tweede melding afgewimpeld worden).
DE OPLOSSING
Ik wil gewoon dat ik krijg waarvoor ik betaal (niks meer en niks minder).goede, snelle en stabiele internet en TV kijken op de tweede verdieping moet gewoon werken.
nou afgelopen vrijdag 11 jan voor de 2de keer een service monteur langs geweest om het probleem proberen op te lossen hij is in totaal niet eens 5 minuten bij mij binnen geweest.
het probleem zat hem volgens hem in het ISRA (een test uit laten voeren door een telefoontje te plegen). de monteur heeft verder helemaal niks meer gedaan. KPN moet het probleem met het ISRA herstellen of repareren, hij heeft hier opdracht voor gegeven aan T-Mobile om dit door KPN dit te laten repareren en ik zou zsm gebeld worden door T-mobile.
Maandag 14 januari 2019 heb ik gelijk gebeld met T-mobile, omdat ik slechte ervaring heb met terug bel verzoeken. en wat blijkt... de dame die me te woord stond kon zien in het systeem dat de actie betreft het Herstellen/repareren van het ISRA was stop gezet. dus KPN gaat dit niet repareren of herstellen.
de dame zou uitzoeken waarom de actie is stop gezet en zou in 10 minuten terug bellen..
en inderdaad ik werd terug gebeld, maar met als antwoord dat het repareren of herstellen niet gebeurd. en als dit wel zou gebeuren dat de kosten voor rekening zijn van de klant (ik dus in dit geval).
ik vind het niet normaal dat ik niet krijg waarvoor ik betaal, het probleem zou gewoon opgelost moeten worden ongeachte wat het probleem is (gezien T-mobile diensten van KPN afneemt) en T-mobile de kosten voor rekening neemt.
dit is absoluut niet normaal!! en absurd dat ik betaal voor flut internet...
DIT MOET GEWOON OPGELOST WORDEN!!!
ik eis dat dit z.s.m. opgelost wordt en krijg waarvoor ik betaal.
de kosten moet T-mobile voor eigen rekening nemen, gezien al sinds het ingaan van mijn contract problemen zijn (al een half jaar). het ISRA is niet door mij toedoen beschadigd of iets dergelijks en hoort gewoon te werken.