Ik heb sinds 2 weken slecht wifi en internet verbinding hoe kan dat krijg ook vaak geen 4 g
Bladzijde 1 / 1
Hoi Jolanda, welkom terug op het klantenforum.
Zou je je probleem wat uitgebreider kunnen beschrijven? Gaat het om internet van T-Mobile Thuis? 4G staat daar namelijk los van.
Of betreft het een toestelprobleem?
Zou je je probleem wat uitgebreider kunnen beschrijven? Gaat het om internet van T-Mobile Thuis? 4G staat daar namelijk los van.
Of betreft het een toestelprobleem?
Het gaat over mijn toestel zo verbruik ik heel veel mb s dat mijn wifi telkens weg valt
Ik snap 'm even niet. Gebruik je zoveel data dat het netwerk eruit valt, of springt je toestel gewoon over van Wi-Fi naar 4G, waardoor je veel MB's uit de bundel opmaakt?
Als je bundel te snel op is, kun je 'slimme netwerkwissel' uitzetten onder wi-fi (android telefoons) of 'wifi assistentie' onder mobiel netwerk (iPhone).
Als je bundel te snel op is, kun je 'slimme netwerkwissel' uitzetten onder wi-fi (android telefoons) of 'wifi assistentie' onder mobiel netwerk (iPhone).
Hoi Jolanda,
Klopt het dat jouw wifi thuis vaak wegvalt, waardoor je telefoon automatisch op 4G springt? Ik help je graag om jouw wifi te optimaliseren. In ons wifi-topic lees je hier allerlei tips voor. Laat je mij het weten als je hier hulp bij nodig hebt? Ik help je verder.
Klopt het dat jouw wifi thuis vaak wegvalt, waardoor je telefoon automatisch op 4G springt? Ik help je graag om jouw wifi te optimaliseren. In ons wifi-topic lees je hier allerlei tips voor. Laat je mij het weten als je hier hulp bij nodig hebt? Ik help je verder.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.