Skip to main content

Al maanden heb ik slecht of geen wifi in huis iedere keer melding netwerk onstabiel of geen verbinding de behaalde snelheid glasvezel het lijkt of ik een inbelmodem heb tv zappen zenders minuten blijft de zender zwart als ik over schakel.....enz 

Dit gebeurt als ik op mijn telefoon aan het tik tokken ben ....als je odido belt hier over beloven ze je plechtige dat ze je netjes gaan helpen ......ik wacht al maanden ...... wanneer nu odido....

Hallo @Sebregts 

Heb je het modem al eens voorzien van een factory reset?

Ervaar je dit probleem ook bekabeld en speelt het de hele dag of alleen in de avond bijvoorbeeld?

Merk je dat de wereldbol op de modem soms rood is?

Hoi, je wil niet weten wat ik allemaal heb geprobeerd en andere ben nu zo ver dat ik alleen  de modem heb geen tv kastje geen extra wifi de de modem is rechtstreeks aan gesloten aan mijn tv dus 1 er komt glasvezel binnen 2 daar zit de modem op aangesloten 3 vanuit de modem naar mijn tv meer niet op de tv gebruik ik de ap van odido mijn tv is 3 maanden oud ......... eerlijk gezegd ben het. moe wacht al maanden ..........

@Sebregts 

Kun je eens bekabeld een laptop of pc aansluiten op de Zyxel en via cmd een pingtest laten lopen naar Google op het moment dat je problemen ervaart? Ping -n 1000 8.8.8.8 bijvoorbeeld om een goed beeld te krijgen 

Kan je het resultaat hier delen?

Joh ik ben een leek op dat gebied ,en ik begrijp dat je wilt helpen maar ik in mijn vorige bericht gaf ik aan dat ik het zo beu ben ik betaal me rot en nog steeds geen resultaat ....wat u vraagt ik zal niet weten hoe dat moet ...ik vindt dat ze het zelf op mogen lossen odido of wie dan ook zelfs de app ,van odido waar je facturen in kan zien werkt bij mij niet dus .....help

@Sebregts 

Odid zal dit voor je oplossen maar daarbij is het wel nodig dat je de benodigde testen kan aanleveren zodat ér een onderzoek kan worden gestart.

Zie hier de instructies voor een pingtest en kan je ook de instructies voor een bekabelde test uitvoeren en hier uploaden?

Reageer