Skip to main content

Hallo,

Sinds maandag heb ik last van een ontzettend slechte verbinding.

Ik kan geen webpagina's openen, speedtest starten, Netflix stream starten.

Hieronder een paar screenshots van pingen naar cloudflare, traceroute naar speedtest en het resultaat wanneer ik speedtest.net wil draaien:

Meerdere malen contact gehad met jullie klantenservice en er zou ook een monteur langskomen.
Hij belde mij 's ochtends al op en gaf aan dat hij al 20 meldingen in mijn regio heeft gehad (Westervoort/Duiven) en dat het probleem bij Odido ligt. Hij vond het dus niet nodig om extra te komen testen.

Kunnen jullie mij vertellen hoe het oplossen ervoor staat? Bij de klantenservice kunnen ze dat niet helaas.

Zie net het topic '’Is er een storing bij internet en tv van Odido"

Daar staat het ook al gemeld zo te zien. fijn!

Hier hetzelfde sinds afgelopen vrijdag, erg irritant. Hopelijk snel een oplossing. 

Ik heb nu al de hele avond geen internet meer….

Vanmorgen wel weer wifi maar nog steeds geen internet en tv sinds maandag 

Excuus voor het ongemak allen! Dit is inderdaad bij ons bekend. Ik heb zojuist gevraagd naar een concrete update om te checken hoe het erbij staat bij Delta Fiber. Hou het topic in de gaten, dankjewel!

Update: Delta Fiber geeft aan dat het opgelost is. Kunnen jullie dit checken? Vergeet niet om je modem eerst van de stroom te halen. Ik hoor het graag!

Hier alles gereset maar nog steeds geen internet 😢

Modem reset gedaan. Verbinding komt niet online.

Ik ga het doorspelen, dank beide!

@charliee7 en @Robert1956 ik heb jullie verbinding gecheckt maar allebei zijn jullie (aan mijn kant) online. Klopt dit inmiddels, of ervaren jullie heel wat anders? Hoe branden de lampjes op jullie modem en de converter? En is deze laatste ook van de stroom geweest? Werkt het niet, kunnen jullie dan beschrijven '’hoe'’ jullie offline zijn. Doet niks het, doet alleen de wifi het niet? 

Na onderzoek hebben het toch weer uitgezet naar Delta, want het klopt inderdaad niet dat het volledig is opgelost. Dit loopt dus nog!

Ik ben op dit moment niet thuis. Maar, er is inmiddels weer verbinding. Mijn camera’s zijn online.

Durf alleen niet te zeggen wat de kwaliteit van de verbinding is. Dat kan ik pas checken als ik thuis ben.

Het lijkt allemaal weer te werken.

Alleen is de snelheid wat minder (650 up 550 down)

Op de Nokia converter knippert het data lampje oranje, hoort dat zo te zijn?

@charliee7 en @Robert1956 ik heb jullie verbinding gecheckt maar allebei zijn jullie (aan mijn kant) online. Klopt dit inmiddels, of ervaren jullie heel wat anders? Hoe branden de lampjes op jullie modem en de converter? En is deze laatste ook van de stroom geweest? Werkt het niet, kunnen jullie dan beschrijven '’hoe'’ jullie offline zijn. Doet niks het, doet alleen de wifi het niet? 

Na onderzoek hebben het toch weer uitgezet naar Delta, want het klopt inderdaad niet dat het volledig is opgelost. Dit loopt dus nog!

Mag ik vragen wat nog niet volledig is opgelost/waar verder onderzoek naar gedaan word? Hier lijkt de verbinding momenteel terug echter wel nog steeds erg instabiel dus hopelijk kunnen we na 7 dagen een weekend tegemoet met werkend internet en tv.

@Cheyenne van Odido Nu thuis, alles lijkt te werken. Ik kan alles weer en het is snel!

Bedankt!

Het is inderdaad vrijdag alsnog opgelost door Delta! Ik hoop dat de rest hetzelfde ervaart. Laat het anders natuurlijk weten. Mogelijke snelheidsissues zullen dan wel individueel worden aangepakt. Let op, meet altijd bekabeld!

@Cheyenne van Odido 

Snelheid is nog niet helemaal in orde. Download 2090mbit en upload ‘maar’ 1490.

voor de rest wel weer helemaal stabiel en snelle laadtijden van webpaginas.

Hi @charliee7, hou de upload inderdaad de komende dagen in de gaten en zorg dat er geen systeem op de achtergrond loopt. Mocht het komende week bekabeld nog laag zijn, laat het mij weten!

Reageer