Beantwoord

Slechte verbinding: 925 mbps down, 0.01 upload

  • 14 March 2024
  • 6 reacties
  • 54 Bekeken

Zeer slechte verbinding: 925 mbps down, 0.01 upload

Sinds 1 à 2 dagen hebben wij erg slecht internet (op alle apparaten), en dan gaat het met name over het verbinding maken met websites en services. Dit komt waarschijnlijk omdat onze upload snelheid ergens in de range van 0.00 - 0.02mbps ligt. Ik heb vrijwel alle door Odido voorgeschreven stappen al doorlopen. Ik heb het modem Zyxel T-54

    Factory reset modem
    Stekkers van modem en glasvezel kastje 30sec eruit
    Kabels opnieuw inpluggen
    Firmware updaten

Iemand een idee hoe we dit kunnen oplossen?

 

 

icon

Beste antwoord door Nora van Odido 15 March 2024, 13:24

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hi @arnoharte, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad met onze klantenservice. Zij hebben hier een ticket voor aangemaakt bij onze technische dienst en zij zullen nu voor je gaan onderzoeken wat de oorzaak hiervan is zodat het zo snel mogelijk opgelost kan worden! Zodra er een update is, zullen we dit gelijk aan je laten weten. Mocht je een simkaart van Odido of Ben gebruiken, dan kan ik je een voucher sturen voor onbeperkt internet zodat je op die manier nog online kan blijven. Laat je het me weten als ik dit voor je kan regelen? 

Hoi Nora, klopt inderdaad, ze hebben aangegeven dat het maximaal 3 werken dagen zou duren voor back-office ernaar kan kijken.

Ik heb geen abonnement bij Odido of Ben, maar ik heb inmiddels een prepaid simkaart gekocht. Ivm de slechte verbinding binnen heb ik ook een 4g-router moeten aanschaffen om thuis te kunnen werken. Daarmee werkt het als vervanging nu wel redelijk.

Zojuist overigens opnieuw een snelheidstest uitgevoerd, maar ik krijg ook nog steeds dezelfde resultaten op de ethernet verbinding

Reputatie 5
Badge +4

Hi @arnoharte, ik zie dat mijn collega's hier inderdaad nog mee bezig zijn voor je. Als je mij een foto stuurt van de bon van de simkaart, dan kan ik deze kosten voor je vergoeden. Dit zal dan worden verrekend met de volgende factuur! 

Hi @arnoharte, ik zie dat mijn collega's hier inderdaad nog mee bezig zijn voor je. Als je mij een foto stuurt van de bon van de simkaart, dan kan ik deze kosten voor je vergoeden. Dit zal dan worden verrekend met de volgende factuur! 

Ik had de bon ook op de mail gezet een paar dagen terug, maar daar heb ik geen reactie op gehad en bij een privebericht kon ik geen afbeelding toevoegen. Dus hierbij!
 

 

Kort nadat ik een mail had gekregen om een afspraak in te plannen bij Guidion was mijn upload snelheid weer hersteld. Lijkt toch iets te zijn veranderd vanuit Odido’s kant? Zelf heb ik niks meer aangepast namelijk

Hi @arnoharte, ik zie dat mijn collega's hier inderdaad nog mee bezig zijn voor je. Als je mij een foto stuurt van de bon van de simkaart, dan kan ik deze kosten voor je vergoeden. Dit zal dan worden verrekend met de volgende factuur! 

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @arnoharte, handig dat je ons de foto’s kon doorsturen, hiermee kan ik direct adequaat dit voor je in orde maken! Ik haalde je dossier erbij en ik was blij om te zien dat je inmiddels een afspraak met de monteur ingepland hebt en dat een collega van mij al een vergoeding voor je heeft aangemaakt voor de simkaart.

Ik heb er vertrouwen in dat de monteur van Guidion veel voor je kan betekenen, ik kijk uit naar hun bezoek bij je thuis! 😄

Reageer