Slechte services van Odido

  • 5 April 2024
  • 28 reacties
  • 410 Bekeken

Reputatie 1

Beste Allen,

 

ik zit nu al,3 weken zonder internet en nog steeds geen zicht op een oplossing. 
Volgens de led op het modem en kastje wijst uit dat er geen signaal van buiten naar binnen komt. Dit is ook bevestigd door een guidion monteur. 
 

schijnbaar is odido nie in staat om de juiste partijen aan te sturen om het internet te fixen.

tegen potentiële instromers zou ik een wijze raad mee willen geven “bezin eer gij begint!”

 

Met vr gr Ferry

Tommie van Odido 3 maanden geleden

Hi @Ferry04, goed dat je hiervoor een topic gestart bent.

Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online komt. Daarom ben ik voor je gaan kijken en zie ik dat we het ticket hebben doorgezet naar de onderaannemer. Op dit moment hebben ze het ticket nog niet opgepakt. Ik heb een notitie achtergelaten in het ticket met een spoedrvaag om het sneller op te pakken. Hopelijk gebeurt dit ook! Ik wil je voor nu een fijn weekend wensen en hopelijk wordt het nu eindelijk met spoed opgepakt.

Bekijk origineel

28 reacties

Reputatie 1

 Beste Allen,

Ik ben overgestapt naar KPN en heb geen problemen meer. 
 

Na veel irritatie momenten toch dank voor jullie moeite.

hopelijk wordt eens de organisatie van Odido beter.

groet Ferry 

Reputatie 7
Badge +2

@Ferry04 Ik had het graag voor je opgelost, echt waar. Heel erg bedankt dat je toch je waardering uit! 💛

Ik ben blij dat je geen problemen meer ervaart. Dat is het belangrijkste! 

Reputatie 1

Beste, 

het is echt ongelofelijk nadat wij na 3 weken odido vaarwel hebben gezegd, komt er iemand aan de deur om te vertellen dat de storing opgelost is.

De glasvezel zat op een verkeerde poort aangesloten!

Lijkt mij toch heeeeeel simpel om op te lossen, even een verbinding omleggen..

Wat een knurften.

Reageer