Goedemiddag,
Ik wil ten eerste mijn klachten uitspreken tegenover T-mobile.
Ik heb een T-mobile thuis pakket afgesloten en de monteurs kwam maar die constateerde dat de KPN ons nog niet op aan had gezet en daarom het internet niet deed. Hij zou dit door geven maar dit is nooit gedaan. Ik kwam hierachter omdat ik gelijk de volgende dag heb opgebeld naar T-mobile met de vraag hoe het met de aanvraag naar de KPN zat.
Er was dus niks doorgegeven en de monteurs hadden mij een valse belofte gedaan. Nieuwe monteur komt 2.5 week later pas. Deze monteur is net geweest en die constateerde dat de witte glasvezelkast van de KPN kapot is en er dus weer niks kan gebeuren.
Nu dus wachten op de KPN en al daarom dus al even geen internet en niks meer.
Wat ik wil zeggen tegen de mensen die t-mobile thuis willen nemen dat ze eerst goed nadenken. Slechte service krijg je sws wel en het is blijkbaar heel erg moeilijk om iemand op de glasvezel aan te sluiten (dit duurt inmiddels al 3 weken).
Nu ga ik maar weer met de klantenservice bellen om te vragen wat t-mobile hier nu tegenover zet want iemand 3 weken zonder internet en tv laten zitten KAN TOCH ECHT NIET als zo groot bedrijf zijnde.
CONCLUSIE: Mensen denk goed na. T-mobile heeft leuke lage prijzen maar daar staat tegenover dat de service slecht is. Ik ben benieuwd wat de klanten service zo gaat zeggen.