Skip to main content
Beantwoord

slechte kwaliteit internet

  • 3 September 2022
  • 1 reactie
  • 51 Bekeken

Ik ben een paar maanden geleden overgestapt van kpn. De kwaliteit van de internetverbinding, zowel de stabiliteit als de snelheid is veel slechter dan ik gewend was bij KPN. En sinds een week of twee wordt het alleen maar slechter. Hoe kunnen we dit oplossen? Ik werk veel vanuit huis en het moet echt beter, anders moet ik weer op zoek naar een andere aanbieder. 

Beste antwoord door Demi van Odido

@Jbroker Ik heb meteen in jouw verbinding gekeken, maar het lukt mij niet om het modem te bereiken. Kan het zo zijn dat je een eigen modem ook gebruikt? Zou je het modem en de Media converter voor minimaal dertig seconden van de stroom willen halen en dan alles volledig willen laten opstarten? Vaak is dit de oplossing! 😊

Bekijk origineel

1 reactie

Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 1770 reacties
  • Antwoord
  • 4 september 2022

@Jbroker Ik heb meteen in jouw verbinding gekeken, maar het lukt mij niet om het modem te bereiken. Kan het zo zijn dat je een eigen modem ook gebruikt? Zou je het modem en de Media converter voor minimaal dertig seconden van de stroom willen halen en dan alles volledig willen laten opstarten? Vaak is dit de oplossing! 😊


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen