op 4 juli 2022 heb ik een DSL aansluiting aangevraagd bij T-Mobile (Thuis)
Tijdens deze aanvraag bleek dat het betreffende adres niet bestaat in het T-Mobile adressenbestand.
Ook blijkt de communicatie tussen KPN en T-Mobile uitermate beroerd te verlopen.
Na bijna 1 maand en 4 pogingen mijnerzijds via de klantenservice om de zaak uit te leggen en om een internet verbinding via het bestaand aansluitkastje van KPN te laten realiseren, zijn tot op heden mislukt.
Het is voor mij roepen in de woestijn. Er gebeurd helemaal niets.
Ja , de mensen bij de klantenservice zijn behulpzaam genoeg. Daar ligt het niet aan.
Maar het laatste functionele stukje communicatie tussen T-Mobile en KPN ontbreekt.
Werd daar maar eens beter meen om gegaan is mijn idee.
Ik denk dat de 2 partijen elkaar de zwartepiet (lees dit niet als een discrimineerde opmerking a.u.b.) toe spelen.
Geen structuur en een slecht beleid.