Skip to main content

Vanwege de slechte internetverbinding heb ik een maand lang geprobeerd via de telefoon duidelijk te krijgen bij jullie klanten service dat mijn router problemen heeft.

Ik heb gereageerd op een andere post maar maak nog een topic aan omdat ik zsm een oplossing zie.

Hierbij zijn de stappen die van mij nodig waren nooit duidelijk genoemd.
Sinds de installatie van de router heeft deze problemen gehad die met der tijd erger zijn geworden. Hieronder volgen de stappen zoals beschreven in jullie handleiding-snelheidsproblemen-winows-10:

MAC adres modem: F80DA9091C6E
Serienummer: S230Y25063072
De overige informatie die jullie vragen is gekoppeld aan dit account

Hey @Tsjhvde, bedankt voor alle testen.

Dit ziet er inderdaad niet goed uit, ik heb meteen een lijnmeting uitgevoerd en hier lijkt het allemaal wel in orde. Dus ik heb besloten om meteen Guidion aan te sturen om de thuis situatie te onderzoeken. Het kan zijn dat er een connector of de patchkabel niet helemaal in orde is. Hopelijk kan de monteur dit uitzoeken en oplossen voor je. Je ontvangt zo een bericht om een afspraak in te plannen. Zou je mij daarna een terugkoppeling willen geven? Alvast bedankt! 


Reageer