Beste Odido,
Het geduld raakt hier echt op
Sind de overstap van 2 maanden geleden hebben wij alleen maar slecht internet.
Thuiswerken is geen doen, streamingdiensten kunnen wij geen eens normaal gebruiken en gamen is al helemaal een kriem!
Er is al een paar keer gebeld, de monteur komt voor saus en is met 2 min weg. Geeft aan dat alles goed zou moeten zijn omdat alle lampjes groen branden. In de winkel moet jullie eigen personeel het zelfde klantenservice nummer bellen als dat de consument doet... Ons probleem zou met urgentie opgepakt worden, nou dat is te merken want we zijn al een week verder en nog steeds hebben jullie nog niets voor ons kunnen betekenen.
De testen hebben wij allemaal al uitgevoerd en blijven we maar opnieuw doen en volgens de test zou alles het goed moeten doen maar alles behalve. Dan hebben we het nog niet over de avond uren gehad die nog erger zijn dan overdag.
Want tja alles lijkt het goed te doen maar als ons apparatuur want aangesloten is laat toch anders blijken.
Elke dag resetten wij het modem met de hoop dat het gaat werken maar wij gewoon ons tijd aan het verdoen. Waar mensen met 3 min een spel binnen hebben van 5gb doen wij er 45 min over......
Ook zijn er geen storingen of iets dus daar kunnen jullie het ook niet op gaan gooien
Jullie zeggen zogenaamd een van de beste netwerken te hebben maar dat is alles behalve waar, een grote leugen!
Ik mag toch echt hopen dat jullie mobiele netwerk wel wat beter is want hier wil ik geen 2 jaar mee door lopen.
Mogen toch echt hopen dat er belletje bij jullie gaat rinkelen.
Wij willen ons contract per direct kosteloos opzeggen omdat jullie niet het geen kunnen leveren wat aan ons beloofd is. Dit is zonde van al het geld wat we aan jullie kwijt zijn. En wij trappen niet meer in. Zo zie je maar, goedkoop is duurkoop!