Beste, ik heb sinds een week een zeer slechte en wegvallende internet verbinding. Zowel bekabeld als via WiFi. Ik heb alle stappen en tips van jullie doorlopen maar helaas zonder resultaat. Ik heb mijn pakket aangepast afgelopen week van 50mb naar 100mb maar het lijkt zelfs nog slechter te zijn geworden. Zie bijlage. Voorheen heb ik nooit klachten gehad en had een goede verbinding met een gemiddelde snelheid van boven de 45mb.
Wat kunnen we hier aan gaan doen?
Met vriendelijke groet,
Pascal Bulters
Bladzijde 1 / 1
Hi @Mazdabully , ik kijk graag wat ik voor je kan betekenen! Zou je hiervoor ook bekabeld een speedtest willen doen en hier de resultaten willen posten? Dit kan je het beste doen via de Ookla desktop app. Een Wifi speedtest via je mobiele telefoon is wat dat betreft niet de meest representatieve uitkomst 😉
Bedankt voor je bericht. Ik heb ook via messenger contact met een collega van je. Zal ik hier verder gaan of via messenger? Mvg Pascal
wel handig als je even vermeld wat voor verbinding je heb en wat voor modem. dan kunnen we even met je mee denken
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.