Skip to main content

ik had glasswezel internet bestelled eerste 8 maanden van 25 euro per maand daarna 35 euro per maand, de dag van activiring kreeg email binnen dat mij abonnoment is gewijzigt naar 40 euro per maand zonder mijn toesteming, ik had klanten service gebeld en zeggen ze  menselijke fout gewest, klantenservice heeft bestande abonnoment genauleerd en nieuwe abonnoment gemaakt zodat zou ik kroting krijgen, odido medewerker zegt dat binnen een week wordt nieuwe internet geactiveerd, vandaag gebeeld en nou andere odido medewerker zegt kan langer dat een week duren, jullie hebben zelf fout gemaakt en ik moet nou weken wachten, dit vind ik  echt niet kunnen, ik heb nog twee mobile abonnomenten en ga ik zekker opzeggen en nooit meer

Hoi Bujariii, excuses voor de vertraagde reactie. Jouw topic is ons ontglipt. Heb je inmiddels contact gehad met een van mijn collega's? Zo niet, laat het ons dan weten. Dan helpen wij je alsnog verder! @Tommie van Odido 


Reageer