Skip to main content

Ik ben nu al vanaf eind okt bezig met odido internet ,tv, huistelefoon er wordt steeds niet mee gedaan wordt van het kastje naar de muur gestuurd dan wordt gezegd we bellen u terug dat is al tien keer gezegd nog steeds niet en komen afspraken na en er wordt ook gezegd dan zegt u abonnement op maaaaaar kost ongeveer 500 euro contractbreuk en bij tvprogramma kassa wordt gezegd na zoveel problemen en tijd kosteloos dus zou graag een goed antwoord willen en nog iets we zijn allebei hartpatient dus deze stress is niet zo goed voor ons

Hey @hfbkoot, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Bedankt voor het delen van je ervaring. Ik wilde direct voor je gaan kijken maar op jouw e-mailadres zie ik twee oude abonnementen en geen nieuwe aanvraag. Zou je je juiste klantnummer willen toevoegen aan je profiel? Deze is te vinden in Mijn Odido → Internet + TV abonnement → Meer → Mijn gegevens; bovenaan de pagina staat: Jouw Klantnummer: ABC12345. Dan zal ik een blik voor je werpen! 

XXXX klantnummer.

Moderator edit: Het is niet handig om persoonlijke gegevens online te delen.

Hey @hfbkoot, bedankt voor je klantnummer. Ik heb hem toegevoegd aan jouw profiel.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat je over een aantal verschillende issue's gebeld hebt met onze klantenservice. Nu zie ik een aanvraag om je contract kosteloos op te zeggen van een uur geleden. Dit zal in de loop van de week worden behandeld. Is dit nog steeds wat je wilt of zal ik met een fris oog naar je problemen kijken of ik het voor je op kan lossen?  

Nee opzeggen ben nu al van 13 okt bezig

Dan wil je vragen om het verzoek af te wachten @hfbkoot. Dit zal zo snel mogelijk worden opgepakt. 

Oke ik wacht het af

Nog steeds niets gehoord

Hoi @hfbkoot, eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat het waarschijnlijk over de feestdagen getild gaat worden. We houden het in het vizier voor je, maar ik kan op dit moment niets meer melden dan Tommie hiervoor deed, sorry. Alvast prettige feestdagen toegewenst! 🎄

Reageer