Ik ben nu al vanaf eind okt bezig met odido internet ,tv, huistelefoon er wordt steeds niet mee gedaan wordt van het kastje naar de muur gestuurd dan wordt gezegd we bellen u terug dat is al tien keer gezegd nog steeds niet en komen afspraken na en er wordt ook gezegd dan zegt u abonnement op maaaaaar kost ongeveer 500 euro contractbreuk en bij tvprogramma kassa wordt gezegd na zoveel problemen en tijd kosteloos dus zou graag een goed antwoord willen en nog iets we zijn allebei hartpatient dus deze stress is niet zo goed voor ons
Hey
Bedankt voor het delen van je ervaring. Ik wilde direct voor je gaan kijken maar op jouw e-mailadres zie ik twee oude abonnementen en geen nieuwe aanvraag. Zou je je juiste klantnummer willen toevoegen aan je profiel? Deze is te vinden in Mijn Odido → Internet + TV abonnement → Meer → Mijn gegevens; bovenaan de pagina staat: Jouw Klantnummer: ABC12345. Dan zal ik een blik voor je werpen!
XXXX klantnummer.
Moderator edit: Het is niet handig om persoonlijke gegevens online te delen.
Hey
Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat je over een aantal verschillende issue's gebeld hebt met onze klantenservice. Nu zie ik een aanvraag om je contract kosteloos op te zeggen van een uur geleden. Dit zal in de loop van de week worden behandeld. Is dit nog steeds wat je wilt of zal ik met een fris oog naar je problemen kijken of ik het voor je op kan lossen?
Nee opzeggen ben nu al van 13 okt bezig
Dan wil je vragen om het verzoek af te wachten
Oke ik wacht het af
Nog steeds niets gehoord
Hoi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.