Skip to main content

Goeieavond, ik zit al 5 weken met een probleem en er komt maar geen oplossing, ik hoop via deze weg antwoord / duidelijkheid te krijgen over een probleem waar ik nu al een hele tijd last van heb.

 

Issue: Hele trage downloadsnelheid waardoor ik niet meer thuis kan werken (webpagina's laden lang en kom niet meer in het systeem). Bij traag denk aan 1-10 mbps bekabeld en via wifi is het nog slechter.

Het vreemde aan het probleem is dat mijn upload hoger is dan waar ik voor betaal en ping is gewoon prima. Ik kan dus wel online gamen, maar een webpagina laden kan zo 10 seconden duren.

 

Ik heb inmiddels zo'n 5 keer gebeld en loop elke keer tegen een klantenservice aan die weer het hele proces wil doorlopen van router resetten, andere LAN poorten (ondanks dat het dus ook een wifi probleem is) etc. Terwijl ik gewoon graag wil weten of mijn dossier al opgepakt is en hoe lang verwacht wordt dat ik nog moet wachten. Ik wil eigenlijk ook mijn geld terug van afgelopen maand want ik kan amper gebruik van mijn netwerk maken.

 

Ik heb al geprobeerd;

  • Nieuw modem dat door Odido verzonden is aan te sluiten. Die werkt wel, maar precies dezelfde issue.
  • Monteur langs laten komen, die heeft alleen het Huaweii kastje vervangen + kabels en was na 5 minuten de deur weer uit. Zou het doorgeven aan de  systeembeheerder en vervolgens hoor ik niets meer. (dit was 3 weken geleden maandag)
  • Router settings door jullie optimaal laten zetten
  • Fabrieksreset
  • Wifi+ kastje geïnstalleerd, wat volgens klantenservice de oplossing was
  • Ticket via backoffice in laten schieten. Hierbij heb ik screenshots van taakbeheer, ipconfig en speedtest gedeeld. (zo'n 2/3 weken terug, tot op heden nog geen reactie na aanleveren screenshots)

 

Ik ben enorm gefrustreerd dat dit zo lang duurt, maar misschien nog wel gefrustreerder door de totale radiostilte. Als ik bel willen ze weer alles resetten en meten, dat heeft geen zin. Ik wil weten of er al iemand naar kijkt en zo niet hoeveelste in de rij ik ben of hoe lang er geschat wordt dat ik hier nog mee zit.

 

Kan iemand hier alsjeblieft naar kijken en mij verder helpen?

Hey @SloomInternet, welkom op onze Community!

Hopelijk kan ik je hier verder mee helpen. Zou je nog 1x voor mij een bekabelde speedtest willen uitvoeren voor mij? Graag al het randapparatuur wat aangesloten is loskoppelen en alleen je laptop/desktop verbonden met het modem. Graag ook eerst een powerflip uitvoeren voordat je de test doet. Dan kan ik alle informatie op 1 stapel bundelen en een goed ticket aanmaken zodat het met zorg opgepakt wordt. Alvast bedankt voor de moeite!

Speedtest bekabeld - De instructies hiervoor vind je op onze website.

Volg alle stappen alsjeblieft zorgvuldig, graag de screenshots in het topic delen in plaats van naar onze e-mail. Een aanvraag met ontbrekende stappen kunnen we niet in behandeling nemen.

 


Hey @SloomInternet, welkom op onze Community!

Hopelijk kan ik je hier verder mee helpen. Zou je nog 1x voor mij een bekabelde speedtest willen uitvoeren voor mij? Graag al het randapparatuur wat aangesloten is loskoppelen en alleen je laptop/desktop verbonden met het modem. Graag ook eerst een powerflip uitvoeren voordat je de test doet. Dan kan ik alle informatie op 1 stapel bundelen en een goed ticket aanmaken zodat het met zorg opgepakt wordt. Alvast bedankt voor de moeite!

Speedtest bekabeld - De instructies hiervoor vind je op onze website.

Volg alle stappen alsjeblieft zorgvuldig, graag de screenshots in het topic delen in plaats van naar onze e-mail. Een aanvraag met ontbrekende stappen kunnen we niet in behandeling nemen.

 

Ik neem aan dat je alleen de speedtest bedoelde? Of ook ipconfig. Die staat overigens al op de mail aan XXXXX van 22-08

 

Moderator edit: dit e-mailadres is niet meer in gebruik. 


@SloomInternet Super bedankt voor je terugkoppeling! 

Ik heb dit meteen opnieuw voor je doorgezet naar onze technische dienst. Zij gaan dit uitvoerig onderzoeken, zodat jij voortaan altijd kan genieten van een optimale snelheid. 

Mocht ik in de tussentijd nog ergens bij kunnen helpen, laat je het mij dan weten? Ik doe het graag!


@SloomInternet Super bedankt voor je terugkoppeling! 

Ik heb dit meteen opnieuw voor je doorgezet naar onze technische dienst. Zij gaan dit uitvoerig onderzoeken, zodat jij voortaan altijd kan genieten van een optimale snelheid. 

Mocht ik in de tussentijd nog ergens bij kunnen helpen, laat je het mij dan weten? Ik doe het graag!

Kan je zien wat de status is van mijn 2 tickets en ticket bij de netwerkbeheerder? Heb nog steeds niets gehoord


Ticket staat nog open @SloomInternet, we hanteren een standaard verwerkingstijd van 5 werkdagen. Ik ga er vanuit dat het snel opgepakt wordt nu!


Ticket staat nog open @SloomInternet, we hanteren een standaard verwerkingstijd van 5 werkdagen. Ik ga er vanuit dat het snel opgepakt wordt nu!

 


Hi @SloomInternet, het lijkt erop dat jouw reactie niet goed is doorgekomen, wil je deze opnieuw naar ons toe sturen? 


Reageer