Sinds vrijdag problemen met de upload snelheid. Vrijdag gebeld en daarna zaterdag weer contact gehad.
- Resetten heeft geen zin.
- Speedtest op laptop bedraad geeft ook lage/geen upload. Verder alleen maar de versterker op een tweede LAN-poort
- Er zou wel 100/100 op de ONT binnenkomen
- Op de T54 werkt de CAT6 kabel vanaf de ONT niet goed volgens de helpdesk. Maar vervangen door een CAT5e helpt niet. En de CAT6 kabel zit er ook al ¾ jaar aan.
- Er is een melding gemaakt voor de TD (66931404) . Dringend verzoek om dit snel op te pakken. We hebben nu wel een onbeperkt bundel maar die telefoon is natuurlijk niet altijd thuis
- In totaal een uur met de klantenservice gebeld maar het is nog niet opgelost. De standaard controle stappen doorlopen die ik natuurlijk ook al had gedaan.
Ik ben op zich wel tevreden over Odido maar als er iets niet werkt ( en dat is te vaak gebeurt dit jaar) duurt de oplossing lang. Hiervoor jaren bij KPN gezeten en daar waren de problemen op een hand te tellen en waren de problemen ook sneller opgelost