Skip to main content
Beantwoord

Sinds T-Mobile onderhoud hyperback-up naar andere T-Mobile klant niet meer mogelijk


Toon eerste reactie

27 reacties

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • Antwoord
  • 6 augustus 2018
Hi Guuzz (en andere geïnteresseerden 🙂 ),

Één van onze core-netwerk specialisten heeft een aantal tests uitgevoerd en hij geeft het volgende aan:

Ik kan de poort die voor de hyperbackup wordt gebruikt vanaf meerdere punten in ons netwerk bereiken (kantoor, Firewall, core routers, de testopstelling).
Ik heb dit ook geprobeerd met als source interface de fysieke poort van de klant (klant -> zwager); dit werkt ook.

Ik kan dus –netwerktechnisch- zo snel geen reden vinden waarom dit niet zou werken.


Netwerktechnisch lijkt alles dus in orde te zijn en kunnen we het back-up adres vanuit meerdere bronnen bereiken. Wat er dan wél mis gaat hebben we niet kunnen achterhalen maar de routering lijkt te op juiste manier te werken!

  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 13 reacties
  • 9 augustus 2018
Bedankt voor het meedenken. Jammer dat we niet tot een oplossing zijn gekomen.

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen