sinds glasvezel gamen haast niet mogelijk

  • 11 June 2024
  • 4 reacties
  • 78 Bekeken

Hoi community
 

sinds 1,5 week ben ik klant geworden. De monteur is geweest om te installeren, hij heeft alles gemeten en alles was goed. Nadat hij weg was konden we tv kijken en alles behalve PS5. Ik ging een potje gamen en ps5 zegt midden in een spel dat de kabel niet is aangesloten en ben eruit gegooid. Toen was de verbinding weer hersteld en ik ging weer een potje gamen en dat ging helemaal niet meer. COD was heel traag, ik zie een poppetje als eerste maar toch maken ze me eerder dood. Ik loop constant achter de feiten. Ik kan ook niet streamen via Twitch/ YouTube die zegt dat de verbinding te traag is. En met dit alles constant haperend beeld. Ik heb glasvezel 1 gb en ps5 speel ik bekabeld. Speedtest gedaan bekabeld op de laptop die geeft aan dat snelheid goed is. Maar ik zie dat absoluut niet terug op mn ps5. Kan iemand mij helpen een oplossing te vinden. Ik heb de kabels vervangen, modem gereset. Na de reset gaat het beeld nog meer haperen, ik heb op wifi proberen te spelen dan merk ik dat het gehaper minder wordt maar de traagheid van de controller en het scherm blijft traag. Daarna ben ik weer terug bekabeld gaan spelen en heb de wifi uitgezet op de modem aan de zijkant. Toen haperde het beeld bijna niet. Maar de traagheid is wel gebleven. Ik heb een nieuwe controller hierdoor gekocht. Ik heb UPnP uitgezet maar helaas met weinig resultaat. Modem is Zyxel T56. Graag hulp hiermee . Alvast bedankt .

 

spaider 1 maand geleden

Ik heb net gebeld met de klantenservice en ben daar goed geholpen door een medewerker en heb mn internet weer terug. Ik ga nu testen op mn ps5 of het daar ook goed gaat.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @spaider, goed dat je dit aankaart.

Ik help je graag om weer te genieten van een stabiele verbinding. Ik ben meteen voor je gaan kijken maar nu zie ik dat je een aanvraag gedaan hebt bij een andere provider. Klopt dit?

Hi @spaider, goed dat je dit aankaart.

Ik help je graag om weer te genieten van een stabiele verbinding. Ik ben meteen voor je gaan kijken maar nu zie ik dat je een aanvraag gedaan hebt bij een andere provider. Klopt dit?

Hoi Tommy, bedankt voor je reactie. Ik heb inderdaad een aanvraag gedaan om over te stappen omdat ik maar niet geholpen werd met het probleem wat ik hierboven heb beschreven. Want gisteren toen ik mn topic was gestart zag ik dat zoveel mensen voor mij en na mij meteen antwoord hadden gekregen op hun vraag en ik al die tijd niet, tot nu dan. De reden dat ik overstap is omdat ik glasvezel heb maar er helaas helemaal niet van kan genieten want ik kan echt niet fatsoenlijk gamen. Server bleef me gisteravond er steeds uitgooien midden in mn game. Packetloss ook. 

Helaas heb ik niets meer van niemand gehoord omtrent mijn probleem. Is dit omdat ik wil overstappen? Heb ik daarom geen recht meer om geholpen te worden? Het internet is helemaal weg. Niets doet het.  Dit kan toch niet de bedoeling zijn?! Ik heb nog meer fotos betreft het wegvallen van het internet. 

 

Ik heb net gebeld met de klantenservice en ben daar goed geholpen door een medewerker en heb mn internet weer terug. Ik ga nu testen op mn ps5 of het daar ook goed gaat.

Reageer