Skip to main content

Beste meneer/mevrouw van de T-mobile. 
goede groet. 
Ik heb hulp nodig.  Gisteren om een ​​uur of vier 's middags werd de internetverbinding verbroken en lichtte de wereldbol op de router rood op, en ik dacht dat er onderhoud aan het netwerk was, volgens je laatste bericht.  Maar tot nu toe geen internetverbinding.  

Glasvezel internet

het modem is: ZYXEL T -50
4 licht groen op maar de bol in het midden licht rood op. 

Ik heb een Media Converter ( Huawei ONT ) in de meterkast

Power: Groen

LAN: Groen

PON :  het PON-lampje knippert
(Dan is de verbinding niet in orde.)

LOS : het LOS lampje uit staat.

Help alstublieft.

Met vriendelijke groet 
Michel

Hoi @Michel Nehme, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Slim dat je aan de digitale bel trekt en om hulp vraagt, daar help ik je graag bij. Heb je al contact gehad met de Klantenservice toevallig? 

Zo niet, loop dan eerst alle stappen in ons Wiki-artikel door zodat we kunnen uitsluiten waar het eventueel aan kan liggen: Problemen Internet verbinding van T-Mobile voor thuis | T-Mobile Community.

Mocht het hierna nog steeds niet werken, laat het weten, dan gaan we het op afstand proberen te herstellen. Kun je ook meteen een foto meesturen van de converter en de achter- en voorkant van het modem, alsjeblieft? Vaak brandt het LOS-lampje niet als het om een probleem in de wijkcentrale gaat, maar voordat we zover zijn, wil ik alle nodige checks nalopen zodat we precies weten waar de oorzaak ligt.

Bedankt.  Nu werkt het internet

Hoi @Michel Nehme, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Slim dat je aan de digitale bel trekt en om hulp vraagt, daar help ik je graag bij. Heb je al contact gehad met de Klantenservice toevallig? 

Zo niet, loop dan eerst alle stappen in ons Wiki-artikel door zodat we kunnen uitsluiten waar het eventueel aan kan liggen: Problemen Internet verbinding van T-Mobile voor thuis | T-Mobile Community.

Mocht het hierna nog steeds niet werken, laat het weten, dan gaan we het op afstand proberen te herstellen. Kun je ook meteen een foto meesturen van de converter en de achter- en voorkant van het modem, alsjeblieft? Vaak brandt het LOS-lampje niet als het om een probleem in de wijkcentrale gaat, maar voordat we zover zijn, wil ik alle nodige checks nalopen zodat we precies weten waar de oorzaak ligt.

Hartelijk dank voor het snelle antwoord @Jason

Ik ben blij dat het internet er nu weer is.  T.mobile heeft altijd aan mijn verwachtingen voldaan.  Ik wens je meer succes en schittering.

Sterker nog, sinds de ochtend heb ik alle stappen geprobeerd die in T-mobile worden gegeven.  En het werkte niet.  En toen besloot ik contact op te nemen met  helpen bij T.mobile 
groetjes aan jullie allemaal

Reageer