Gisterenavond kwam ik rond half 6 thuis en bleek ik geen internet te hebben. Als ik in het logboek kijk van mijn smart producten viel het rond 12:30 uur in de middag uit. Internet lampje op mijn Zyxel modem brandt rood en op de ONT staat LOS uit en PON knippert. Als ik zo rond lees ligt het probleem in de wijkcentrale. Gisterenavond gelijk gebeld (na een half uur in de wacht te hebben gestaan) en prima te woord gestaan en er is een ticket aangemaakt met nummer 74057966.
Ik ben sinds 2 maanden weer abonnee bij Odido (thuis) na een korte overstap naar Ziggo. Maar ook aan het begin heb ik veel gezeur gehad met internet omdat na het aansluiten door Guidion het LOS lampje rood brandde. Hierdoor heb ik 2 weken lang met vouchers moeten werken totdat de KPN monteur langs kwam om het probleem in de centrale te verhelpen.
Kan iemand aub hier een spoedgeval van maken? Want weer dat wekenlang gehannes met vouchers zit ik niet op te wachten. Ook omdat mijn hele woning smart is van de lampen tot aan de camera's. En dan ook graag meteen een KPN monteur want ik heb nog nergens gelezen op dit forum dat bij exact hetzelfde probleem (rood internet lampje en knipperend PON lampje) dat een Guidion monteur dit kon oplossen.
Alvast bedankt.