Welkom op onze community! @Buakaw89
Goed dat je dit via deze weg nogmaals meldt. Oprecht sorry voor het ongemak. Fijn om te lezen dat er in ieder geval al contact is geweest. Ik kijk graag met je mee!
Ik ben meteen het systeem ingedoken en zie dat onze technische dienst nog druk bezig is met het onderzoek. Ik heb jouw situatie wel aangegeven. Echter kan ik niet beloven dat dit met spoed wordt opgepakt. Wel kan ik je verzekeren dat mijn collega’s hun best doen om jouw verbinding te herstellen!
Mocht ik in de tussentijd nog ergens bij kunnen helpen of heb je nog vragen? Laat het mij dan weten. Ik sta altijd klaar om je verder te helpen!
Welkom op onze community! @Buakaw89
Goed dat je dit via deze weg nogmaals meldt. Oprecht sorry voor het ongemak. Fijn om te lezen dat er in ieder geval al contact is geweest. Ik kijk graag met je mee!
Ik ben meteen het systeem ingedoken en zie dat onze technische dienst nog druk bezig is met het onderzoek. Ik heb jouw situatie wel aangegeven. Echter kan ik niet beloven dat dit met spoed wordt opgepakt. Wel kan ik je verzekeren dat mijn collega’s hun best doen om jouw verbinding te herstellen!
Mocht ik in de tussentijd nog ergens bij kunnen helpen of heb je nog vragen? Laat het mij dan weten. Ik sta altijd klaar om je verder te helpen!
Bedankt voor je reactie. Maar ik baal hier wel enorm van. 2 maanden heeft het geduurd voordat het weer in de soep loopt. Dit stemt weinig hoopvol voor de toekomst en doet mij flink overwegen om over te stappen.
En waarom kan ik met een hotspot geen Odido tv kijken? Hij zegt zowel via de TV box als Odido TV app (op mijn smart tv) dat ik een vaste verbinding moet hebben?
Ik lees overigens dat er bij zulke gevallen ook 4g modems worden uitgedeeld. Zie als voorbeeld het topic hieronder.
Deze optie werd mij 2 maand terug niet aangeboden. Graag zou ik er ook 1 willen. @Teresa van Odido kom ik hiervoor in aanmerking?
Hi @Buakaw89, ik geef je graag meer duidelijkheid! Met een hotspot kun je niet de Odido TV app gebruiken omdat deze alleen werkt met het vaste Odido netwerk. Met de hotspot kun je wel op andere manieren alsnog kijken. Dit kun je bijvoorbeeld doen als je een Google Chromecast hebt. Je kan dan de mobiel app streamen naar je tv. Een andere optie is om bijvoorbeeld een laptop met de HDMI kabel te verbinden aan de tv. Dan kan je ook via TV kijken met Odido online TV | Odido onze app gebruiken en dit zo laten afspelen op de tv.
4G modems worden normaliter niet uitgedeeld. Dit gebeurt alleen met hoge uitzondering. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een kabelbreuk waardoor het een lange tijd kan duren voor het wordt opgelost. In jouw geval wordt er nu nog onderzocht waarin het probleem zit door de technische dienst. Vaak wordt er een monteur aangestuurd die op redelijk korte termijn het probleem kan oplossen. Mocht het euvel bij jou toch dieper liggen en lang duren voor het opgelost kan duren dan kunnen we zeker een aanvraag voor je doen om dit naar je toe te sturen. Voor nu moeten we echt eerst de technische dienst afwachten. Hopelijk is het snel gevonden en kan je snel weer onbezorgd genieten van de internetverbinding!
Hi @Buakaw89, ik geef je graag meer duidelijkheid! Met een hotspot kun je niet de Odido TV app gebruiken omdat deze alleen werkt met het vaste Odido netwerk. Met de hotspot kun je wel op andere manieren alsnog kijken. Dit kun je bijvoorbeeld doen als je een Google Chromecast hebt. Je kan dan de mobiel app streamen naar je tv. Een andere optie is om bijvoorbeeld een laptop met de HDMI kabel te verbinden aan de tv. Dan kan je ook via TV kijken met Odido online TV | Odido onze app gebruiken en dit zo laten afspelen op de tv.
4G modems worden normaliter niet uitgedeeld. Dit gebeurt alleen met hoge uitzondering. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een kabelbreuk waardoor het een lange tijd kan duren voor het wordt opgelost. In jouw geval wordt er nu nog onderzocht waarin het probleem zit door de technische dienst. Vaak wordt er een monteur aangestuurd die op redelijk korte termijn het probleem kan oplossen. Mocht het euvel bij jou toch dieper liggen en lang duren voor het opgelost kan duren dan kunnen we zeker een aanvraag voor je doen om dit naar je toe te sturen. Voor nu moeten we echt eerst de technische dienst afwachten. Hopelijk is het snel gevonden en kan je snel weer onbezorgd genieten van de internetverbinding!
Dan hoop ik vandaag toch wel wat te horen. In de email staat dat ik binnen een werkdag iets zou vernemen. Nou weet ik niet wat jullie definitie an een werkdag is, maar het einde van de 2e werkdag nadert.
Uiteraard weer niks vernomen. Wat een ongelooflijke waardeloze keuze is dit van mij geweest om naar Odido te gaan. Ga gewoon richting de 3 weken geen internet in de 3 maanden dat ik bij Odido zit.
@Buakaw89 Oprecht sorry dat je nog geen terugkoppeling hebt ontvangen. Ik help je graag verder, ik wil graag dat je binnenkort weer kan genieten van onze diensten!
Ik heb meteen mijn collega’s van de technische dienst een bericht gestuurd of zij mij een update kunnen geven. Zij geven aan dat ze nog bezig zijn met het onderzoek. Ik kan je verzekeren dat zij hun best doen om jou weer zo snel mogelijk online te krijgen.
Heb je nog genoeg Unlimited data? Mocht dit niet het geval zijn stuur ik je graag nog een vouchercode toe.
@Buakaw89 Oprecht sorry dat je nog geen terugkoppeling hebt ontvangen. Ik help je graag verder, ik wil graag dat je binnenkort weer kan genieten van onze diensten!
Ik heb meteen mijn collega’s van de technische dienst een bericht gestuurd of zij mij een update kunnen geven. Zij geven aan dat ze nog bezig zijn met het onderzoek. Ik kan je verzekeren dat zij hun best doen om jou weer zo snel mogelijk online te krijgen.
Heb je nog genoeg Unlimited data? Mocht dit niet het geval zijn stuur ik je graag nog een vouchercode toe.
Excuus het frustreert mij een beetje. Maar zo ook gisteren. Kreeg ik een link van Guidion om een afspraak in te plannen. Kon dezelfde dag nog gelukkig. Zou die tussen 4 en 8 komen. Hij zou er eerder zijn geweest (ongeveer half 4) maar ik heb geen deurbel gehoord. Ook heeft de monteur niet gebeld. Ik was gewoon thuis. Gelukkig kon ik snel voor vandaag een nieuwe afspraak maken. Daar heb ik wel een vraag over.
Bij de afspraak van gisteren stond bij de opdracht "Odido bevestiging storing". Bij de opdracht van vandaag staat "Odido bevestiging Wifi service". Ik hoop dat ze beide dezelfde competenties hebben en ook gewoon de wijkcentrale in kunnen als dat nodig is?
Nou een update..Guidion monteur kwam vandaag vertraagd. Zou tussen 12 en 16u komen, maar was vertraagd. Kwam uiteindelijk half 8. Wel gewoon netjes op tijd doorgegeven via SMS en uiteindelijk telefonisch contact opgenomen. Hele vriendelijke man en ook zeker zijn best gedaan. Helaas geen succes. Heeft gemeten, gepatcht in de centrale (of iets), Huawei kastje vervangen, maar het heeft allemaal niet geholpen. Het schijnt dat een of andere Odido monteur vorige week bij het aansluiten van een andere klant lopen klooien met mijn aansluiting. Of iets in die richting. Hoe is dit in godsnaam mogelijk? Nu weer doorgezet naar Odido en ik krijg weer binnen 3 dagen bericht ...man wat een treurigheid.
Vandaag weer radiostilte. En de medewerkers hier doen alsof hun neus bloedt. Is opzeggen een mogelijkheid? Of mag ik de factuur van november storneren?
Hey @Buakaw89, de monteur heeft een ticket ingeschoten voor onze technische dienst. Zij zullen dit verder oppakken en hopelijk snel oplossen!
Wij zullen de kosten voor je vergoeden zodra het opgelost is, dan hebben we namelijk een exacte periode wat we kunnen vergoeden. Je dient ons 30 dagen de tijd te geven om het probleem op te lossen, als het ons niet lukt binnen die 30 dagen dan mag je het contract kosteloos opzeggen.
Hey @Buakaw89, de monteur heeft een ticket ingeschoten voor onze technische dienst. Zij zullen dit verder oppakken en hopelijk snel oplossen!
Wij zullen de kosten voor je vergoeden zodra het opgelost is, dan hebben we namelijk een exacte periode wat we kunnen vergoeden. Je dient ons 30 dagen de tijd te geven om het probleem op te lossen, als het ons niet lukt binnen die 30 dagen dan mag je het contract kosteloos opzeggen.
Bedankt voor je reactie. Dit is vast 30 dagen per storing. En niet 30 dagen per jaar. Want dan zou ik al zitten op 3,5 week met de storing van 2 maand terug. Vandaag weer niks vernomen. Ik mag hopen dat ik maandag wat hoor. Want weer een weekend er tussen, geen probleem hoor.
Hoi @Buakaw89, dit geldt inderdaad per storing. We doen ons best om het zo snel mogelijk op te lossen. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je een mooi weekend! Groetjes, Ishana
Hoi @Buakaw89, dit geldt inderdaad per storing. We doen ons best om het zo snel mogelijk op te lossen. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je een mooi weekend! Groetjes, Ishana
Heel vervelende dooddoeners dit. Ik snap dat met al jullie storingen en ellende die jullie geven aan jullie klanten dat die van mij geen prio is. Maar kom dan aub niet met de onzin aan dat jullie je best doen. Dit ligt gewoon net als met al die andere storingen op een stapel te wachten tot dit dossier aan bod komt. Anders laten jullie mij niet zo lang wachten. Zeker niet nadat jullie mij al eerder weken zonder internet hebben laten zitten. Ik ga bijna hopen dat die 30 dagen voorbij zijn zodat ik kan overstappen. Ik vind dit werkelijk waar schandalig.
Verder ben ik de komende week telefonisch niet bereikbaar. Dus mochten jullie/de technische dienst of wie er ooit ook zin heeft om mij te helpen dit dossier oppakken. Graag vragen of ze mij per mail willen benaderen.
Hoi @Buakaw89, ik zal dit meteen doorgeven! Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Ik sta voor je klaar! Groetjes, Ishana
Hoi @Buakaw89, ik zal dit meteen doorgeven! Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Ik sta voor je klaar! Groetjes, Ishana
Je hebt eerder contact met ons gehad. En je verzoek met referentienummer 74176528 is in behandeling bij onze technische dienst.
Helaas duurt het oplossen van je melding langer dan verwacht.
Maak je geen zorgen, we zijn je zeker niet vergeten. We doen er achter de schermen alles aan om je vraag zo snel mogelijk op te lossen. Natuurlijk houden we je op de hoogte van de voortgang, tot we je melding naar tevredenheid hebben afgehandeld.
Kan iemand mij een update geven waar ik wel iets aan heb. Wat speelt er? Mensen te kort waardoor mijn probleem nog niet is aangepakt? Of kan men het probleem niet vinden?
Hoezo krijg ik hier verdomme nul inhoudelijke reactie van wat er speelt terwijl elke andere topicopener wel gewoon inhoudelijke updates krijgt? Ik zit nu 2 weken zonder internet. Bovenop de 2,5 week van een 2 maanden geleden is dit toch totaal onacceptabel? Dit terwijl de fout (volgens de vorige monteur) niet eens bij een onderaannemer lijkt te liggen maar bij Odido zelf. Echt verlos mij in godsnaam uit mijn lijden en laat mij overstappen als jullie er niks aan willen laten doen. En kom aub niet weer met een dooddoener dat jullie er keihard mee bezig zijn. Want daar merk ik helemaal niks van.
Hey @Buakaw89, op dit moment staat de verwerkingstijd op 6 werkdagen. Het ticket is nog niet opgepakt. Ik heb de prioriteit verhoogd van het ticket, hopelijk wordt hij sneller opgepakt!
Hey @Buakaw89, op dit moment staat de verwerkingstijd op 6 werkdagen. Het ticket is nog niet opgepakt. Ik heb de prioriteit verhoogd van het ticket, hopelijk wordt hij sneller opgepakt!
Waar deze 6 dagen opeens vandaan komen is mij ook een raadsel. In de mail van 7(!) november kreeg ik te lezen dat ik binnen 3 werkdagen iets zou vernemen. Wat overigens ook klopte hoor. Ik kreeg binnen 3 werkdagen te lezen dat jullie nog niks hadden gedaan. Morgen is het 6 werkdagen sinds het bezoek van de monteur op 7-11 en ik heb nog niks vernomen. We gaan weer een weekend in zonder internet. Ik heb er geen woorden voor hoe schandalig jullie met deze situatie omgaan. Graag wil ik een officiële klacht aanmaken. Kan dat via hier?
Op dit punt zeg ik doe maar rustig aan. Nog 2 weken doorbijten en ik stap kosteloos over. Schandalig bedrijf sinds T-Mobile Odido is geworden.
Verrassing! 6 werkdagen verder en nog niks vernomen.
Hey @Buakaw89, de onderaannemer heeft je gister een SMS gestuurd om een afspraak in te plannen. Heb je deze niet ontvangen?
Hey @Buakaw89, de onderaannemer heeft je gister een SMS gestuurd om een afspraak in te plannen. Heb je deze niet ontvangen?
Ik heb geen sms ontvangen.
@Buakaw89, dat is gek! Ze geven aan dat ze je een sms hebben gestuurd omdat ze je telefonisch niet konden bereiken voor het maken van een afspraak. Wil je voor de zekerheid controleren of je 06-nummer klopt dat in je community profiel staat? Dit is namelijk ook het nummer dat op het abonnement bekend is. Mocht je een ander telefoonnummer hebben, zet dit dan ook in je profiel, zodat wij dit door kunnen geven. Bedankt alvast!
@Buakaw89, dat is gek! Ze geven aan dat ze je een sms hebben gestuurd omdat ze je telefonisch niet konden bereiken voor het maken van een afspraak. Wil je voor de zekerheid controleren of je 06-nummer klopt dat in je community profiel staat? Dit is namelijk ook het nummer dat op het abonnement bekend is. Mocht je een ander telefoonnummer hebben, zet dit dan ook in je profiel, zodat wij dit door kunnen geven. Bedankt alvast!
Ik heb dan ook hierboven aangegeven dat ik deze week telefonisch niet bereikbaar ben omdat ik in het buitenland zit en men mij per email kan benaderen. Ik heb wel iemand die thuis zit, maar de nummer van die persoon hebben jullie niet. Ik heb mijn gisteren sim aangezet, maar ik krijg geen sms binnen. Wat wel zou moeten als ik mijn sim weer aanzet?
Ik reageer hier toch nogmaals even op want de vaart zit er bij jullie niet in. Op 10 november had ik al aangegeven dat ik telefonisch niet bereikbaar ben die week en men mij per mail mag benaderen. Ishana zou dit intern doorgeven. Daarnaast heb jij navraag gedaan bij de onderaannemer(?) en stellen zij een sms te hebben gestuurd die ik dus nooit heb ontvangen. Waarom sturen ze dan niet nogmaals een sms? Jullie weten toch wat mijn nummer is? Ik heb notabene ook een telefonisch abonnement bij jullie lopen.