Hallo,
Sinds gisterenmiddag heb ik geen internet meer. Alle lampjes op de router (Huawei) branden groen, behalve het internet lampje, deze brandt helemaal niet. Vervolgens ben ik in de meterkast gaan kijken bij het modem en daar branden het powerlampje en de lan (zit immers aan de router aangesloten). Het Pon lampje knippert snel en het Los lampje helemaal niet.
Ik had mijn laptop op het modem aangesloten en deze gaf aan dat er wel internet was, maar er geen verbinding gemaakt kon worden. (Hij gaf op een gegeven moment ook de melding dat er geen ip-configuratie uitgevoerd kon worden). Zelfs nadat ik alles meerdere keren reset had door de stroom eraf te halen, gebeurde er niks.
Vanochtend heb ik met de klantenservice gebeld en deze hadden mij verteld dat er geen verbinding van buitenaf naar binnen kwam en dat alle lampjes, dus ook het Los lampje zou moeten branden. Echter, ik lees overal dat het Los lampje alleen brandt als er HELEMAAL GEEN verbinding is en dat als het Pon lampje knippert er wel verbinding is, maar deze niet stabiel is?
Ik krijg gemixte signalen binnen en ik zou graag willen weten wat nu precies het probleem is en hoe (snel) dit opgelost kan/gaat worden?
Mvg,
Casper