Skip to main content

Al ruim een week geen internet. Odido monteur is geweest en een KPN monteur heeft op dinsdag  5-9 een koppeling in de centrale vervangen. Odido moet het weer oppakken.  Maar het is stilte in de black hole of the back office. Helpdesk kan me niet verder helpen. Men moet mij bellen voor een afspraak. Waarom wordt ik niet gebeld? Wat kan ik doen?

 

 

 

Hoi @oaversteeg, goed dat je om hulp roept, het liefst zie ik je zo snel mogelijk weer online komen! Ik ben meteen in je dossier gedoken zodat dit voor je doorgezet kan worden, alleen zie ik dat je inmiddels al contact hebt gehad met KPN NetwerkNL en dat zij voor een tweede keer bij je op bezoek gaan. Ik krijg sterk de indruk dat ze ditmaal met een specialistisch team uitrukken om dit voor je op te lossen, ik verwacht dat het ditmaal helemaal goed moet komen en je hierna weer volledig online bent!


Dag Cal,

 

Bedankt voor de informatie. Fijn dat ik nog in beeld ben.

 


En weer een reden om geen tmobile te nemen. Al 8 dagen geen internet en geen oovolging of escalatie.

 

Wat superslecht


Reageer