Sinds 6 februari zit ik zonder internet en televisie. Dat is vandaag precies 3 maanden. Er zijn onderhand 8 afspraken gemaakt waarbij ik steeds thuis heb moeten blijven. Van deze 8 afspraken zijn er 4 niet doorgegaan vanwege de volgende redenen:
- geen vergunning afgegeven om te graven.
- werk liep uit.
- spullen die besteld zijn om de werkzaamheden uit te voeren zijn niet geleverd.
- geen reden, niemand kwam opdagen en er werd ook niet de moeite genomen om de afspraak af te zeggen.
Het afzeggen van de afspraak (voor zover dit werd gedaan) gebeurde steeds op de dag zelf. Er kan altijd een keer iets fout gaan. Als er echter zo vaak iets fout gaan dan zit er iets structureel niet goed. Steeds heb ik T-Mobile gevraagd regie te pakken op dit traject. Tot op heden gebeurt dit onvoldoende. Ik ben onderhand vele uren bezig geweest met bellen, thuisblijven, afspraken van mijn werk verzetten, collega’s vragen om voor mij in te vallen, etc. Mijn geduld is op.
Beste T-Mobile, hoe lang moet ik nog wachten voordat jullie dit probleem nu eindelijk eens serieus gaan nemen en de regie gaan pakken om dit op te lossen?