Beantwoord

Sinds 31 december onderbrekingen internet en tv

  • 2 January 2024
  • 4 reacties
  • 81 Bekeken

Reputatie 2

Om het uur blijft de boel hangen sinds oudjaarsavond 0:00 uur. Haperingen tv en internet. Komt het beeld terug, dan vaak een oudere uirzending van eerder die dag. Heel irritant. Graag spoedig een oplosiing. Alles reeds gereset etc.

icon

Beste antwoord door RayEnAng 3 January 2024, 13:21

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2

Om het uur blijft de boel hangen sinds oudjaarsavond 0:00 uur. Haperingen tv en internet. Komt het beeld terug, dan vaak een oudere uirzending van eerder die dag. Heel irritant. Graag spoedig een oplosiing. Alles reeds gereset etc.

Nu ongeveer 2 tot 3 x per uur een onderbreking van ongeveer 3 tot 4 minuten…

 

Reputatie 2

Alle utp stekkers nagelopen. Nu bleek dat de blauwe poort (van mediaconverter) een beetje uit het modem stak. Deze terug geduwd en het is nu een poosje stabiel. Mogelijk was dit het probleem. Ik kom er nog op terug.

Reputatie 7
Badge +5

Hi @RayEnAng, dank voor dit topic en wat goed om te lezen dat je zelf op onderzoek uit bent gegaan. Dat kan inderdaad goed de fix zijn geweest. Hou ons op de hoogte, als het toch terugkomt dan weet je mij te vinden! 😁

Reputatie 2

Alle utp stekkers nagelopen. Nu bleek dat de blauwe poort (van mediaconverter) een beetje uit het modem stak. Deze terug geduwd en het is nu een poosje stabiel. Mogelijk was dit het probleem. Ik kom er nog op terug.

 

Dit was idd het probleem. Problem solved! 👈🏼👍🏼

Reageer