Skip to main content

Vrijdag morgen geen wifi netwerk meer thuis, na een aantal keer resets is er blijkbaar toch iets anders aan de hand, monteur komt en weet te melden dat het in het signaal van KPN zit, lekker voor het weekend, maar zou opgelost worden, zondag morgen staat er weer een monteur voor de deur, zelfde verhaal.

Maandag middag nog geen resultaat, geen TV, geen wallbox voor mijn electrische auto, geen beveiligings camera, geen stroom van het dak naar de auto.

Voucher gekregen voor onbeperkte internet, die werkt tot de grens, dus als internationaal chauffeur, geen internet meer in het buitenland, kan ook niet uitgezet worden dus tot vrijdag middag 7/6/2024 op de wifi spot van mijn collega de zaken regelen omtrent klanten. 

We zijn nu een week verder en ik verwacht dat het ook niet opgelost gaat worden door kpn want, ik ben klant bij odido en heb dus geen prioriteit bij hun.

Kpn zelf bellen, afgescheept door een telefoon robot systeem.

We zijn gedwongen om over te gaan op glasvezel, maar even te afhankelijk van technologie geworden 

De betaling van mijn abbonementen maar even stoppen en kijken hoe snel ze reageren,dan kunnen ze waarschijnlijk wel iets met het signaal doen.

Welkom @CasaMarosi 

Hoe vervelend het ook is, Odido heeft vaak het glasnetwerk ‘te leen’ via KPN. En ja, als je klant bent bij KPN is er maar 1 brug te nemen en kom je sneller aan de overkant.

Het abrupt stoppen van betalingen kan tegen je gaan werken, zeker als je niet de correcte weg bewandeld. Blijf je dan volhouden, staat er een deurwaarder voor je deur .. en dat wil je ook niet.

Hier het 10 stappen plan wat jou wel kan brengen waar je wilt zijn, maar vooral belangrijk … documenteer alles wie wat waar is mijn advies.

Hier ook nog een link van de ACM Consuwijzer.

Ben medeklant, maar ik probeer je voor erger te bewaren met deze reactie.

Het doet het weer, kpn monteur is langsgekomen en heeft alles hersteld.

12 dagen zonder gezeten 

Reageer