Skip to main content

Sinds 27-3-23  15:30 uur komt er geen internet signaal bij ons binnen. Ik woon in Meppel. Het rode lampje bij de glasvezelaansluiting knippert. Ik heb hier gisteren melding van gemaakt, maar heb niet het idee dat er al aan gewerkt wordt. Hebben meer mensen dit probleem? Wordt het weer een dag zonder internet, tv en vaste telefoon? Of stelt T Mobile in dit soort gevallen wellicht Unlimited beschikbaar voor mobiel?

Hoi @Harrymep , goed dat je hier een topic voor aanmaakt, ik zie je graag snel weer genieten van het Internet! Ter controle heb ik jouw verbinding nogmaals nagekeken en het lijkt erop dat er nog een paar klanten zijn in jouw wijkcentrale die een probleem ervaren. Deze informatie ga ik toevoegen aan het lopende onderzoek. Ik en wij gaan onze uiterste best doen om zo snel mogelijk een passende oplossing voor je te vinden.

Ik houd je heel graag in de tussentijd in de lucht! Daarom zal ik je snel via een privébericht benaderen hoe je gratis Unlimited data kan activeren.

Voor nu ga ik hard voor je werken aan een permanente oplossing, het laatste woord is hier nog niet over gesproken!


Reageer