Hi @rotterdammertt, heel goed dat je hier aan de bel trekt! Ik ben meteen met je mee gaan kijken om je hierbij te helpen. Excuses voor deze situatie. Ik zie dat de netwerkbeheerder een sms heeft gestuurd met daarin het verzoek voor een afspraak, maar dat hier nog geen reactie op is gekomen. Kan het kloppen dat je dit sms’je hebt gemist of heb je niks ontvangen? Ik hoor het graag, want dan ga ik hier voor je achteraan. Ik wil namelijk dat er zo snel mogelijk een afspraak gemaakt kan worden om jouw verbinding weer up and running te krijgen.
Super fijn om te lezen dat je zo prettig telefonisch te woord bent gestaan, merci voor het compliment!
Hi @Lisa, even een kleine update.
t-mobile heeft meteen telefonisch contact opgenomen na deze melding (netjes opgepakt t-mobile!) en mij doorverbonden met de netbeheerder om een afspraak te maken met de storingsmonteur.
wat daaruit bleek was dat deze al meermaals contact probeerde op te nemen, toen ik vroeg op welk nummer werd het stil aan de andere kant van de lijn. Er werd verteld dat er geen contactgegeven bekend waren….
bijzonder dat de bal eerst bij de klant wordt gelegd en gezegd dat ik niet reageer, vervolgens blijkt dat dit zeker niet bij mij ligt….
Maar goed, contactgegevens achtergelaten en er werd mij verzekerd dat er snel contact zou worden opgenomen om een afspraak in te plannen. We zijn nu weer 2 dagen verder, helaas zonder reactie vanuit de netbeheerder(kpn)…
Hi @rotterdammertt, dankjewel voor deze heldere toelichting en wederom voor het compliment! Wat gek dat er geen gegevens bekend waren en dat de reden waarom er geen afspraak ingeschoten kon worden dus niet juist is. Excuses hiervoor, dit is natuurlijk niet netjes. Ik heb direct gevraagd aan één van mijn collega's of we dit proces kunnen versnellen en of ze een seintje kunnen geven aan de netwerkbeheerder. Ik wil er namelijk voor zorgen dat het dit keer helemaal goed gaat. Dus weet dat ik hier actie voor heb ondernomen!
Hi @Lisa bedankt voor het snel schakelen, helaas heb ik nog steeds niks van kpn vernomen en doet ons internet het nog steeds niet. Is er nog iets anders wat ik kan doen om dit proces te versnellen?
Hi @rotterdammertt, heel goed dat je dit aangeeft! Wat gek dat je nog steeds niks hebt vernomen. Ik heb deze ochtend opnieuw aan mijn collega's van de technische dienst gevraagd of ze hier achteraan kunnen gaan. Excuses voor het wachten.
Hi @rotterdammertt, zou je mij voor de volledigheid in een privébericht jouw telefoonnummer kunnen doorzetten? Dan gaat mijn collega een nieuw verzoek uitzetten en weten we zeker dat het telefoonnummer juist is.
Hi @rotterdammertt, ik heb goed nieuws! Mijn collega heeft zojuist opnieuw de netwerkbeheerder aangestuurd. Dus ik verwacht dat je hier heel snel iets van verneemt. Laat je het hier weten als er contact met jou is opgenomen?
Hi @Lisa
Even een korte update vanuit nog steeds een internet loos huis, ik heb nog niks gehoord van de netwerkbeheerder, we zijn ondertussen weer een week verder ( uiteraard heb ik er begrip voor dat kerst ertussen zat).
Hi @rotterdammertt, helemaal terecht dat je dit hier aangeeft! Heel erg bedankt voor jouw begrip. Voor de zekerheid heb ik gecheckt bij de technische dienst of dit inderdaad iets langer duurt door kerst of dat er hier een andere reden aan de orde is. Ik wil dat de afspraak zo snel mogelijk wordt ingeschoten, dus ik ga hier voor je achteraan.
Hi @rotterdammertt, ik wil je graag laten weten dat mijn collega heeft aangegeven dat het helemaal goed gaat en dat er nog geen reden is voor paniek! Wel vind ik zelf ook dat het vrij lang duurt, zelfs als we de twee feestdagen wegstrepen. Als je morgen dus nog niks hebt gehoord, dan ga ik toch aan mijn collega vragen of we een nieuwe reminder kunnen sturen. Houd je ons hier op de hoogte?
Hi @rotterdammertt, ik wil je graag laten weten dat mijn collega heeft aangegeven dat het helemaal goed gaat en dat er nog geen reden is voor paniek! Wel vind ik zelf ook dat het vrij lang duurt, zelfs als we de twee feestdagen wegstrepen. Als je morgen dus nog niks hebt gehoord, dan ga ik toch aan mijn collega vragen of we een nieuwe reminder kunnen sturen. Houd je ons hier op de hoogte?
hi @Lisa,
Ik heb even wat langer gewacht maar helaas nog steeds niks gehoord...
Hi @rotterdammertt, jeetje - wat gek zeg! Ik ben hier meteen voor je achteraan gegaan en ben nog in afwachting van een reactie van één van mijn collega's. Dit duurt nu te lang, dus ik heb mijn collega's verzocht om contact op te nemen met de netwerkbeheerder.
Hi @rotterdammertt, jeetje - wat gek zeg! Ik ben hier meteen voor je achteraan gegaan en ben nog in afwachting van een reactie van één van mijn collega's. Dit duurt nu te lang, dus ik heb mijn collega's verzocht om contact op te nemen met de netwerkbeheerder.
Hi @lisa
bedankt voor je reactie, afwachten weer...
Hi @rotterdammertt, mijn collega heeft een nieuw verzoek ingediend bij de netwerkbeheerder! De vorige is is uiteindelijk gesloten, dus daarom hebben ze geen contact meer met jou opgenomen. Mijn collega gaat er vanuit dat je nu uiterlijk vrijdag wat doorkrijgt van de netwerkbeheerder. Laat je aan ons weten of dit zo is? Zelf ben ik vrij, maar mijn collega's vernemen dit graag voor het weekend.
HI @rotterdammertt, bij mij is vandaag de netwerkbeheerder (KPN) langs geweest en sis mijn storing verholpen. In mijn geval werd het probleem veroorzaakt door een (foutieve) kruisverbinding in de wijkcentrale. Na 6 dagen aangewezen zijn op een WiFi hotspot (al dan niet met unlimited voucher) kan ik weer gebruikmaken van snel vast internet en de bekabelde apparatuur. Hoop dat voor jou ook het einde in zicht komt
Hi @rotterdammertt, mijn collega heeft een nieuw verzoek ingediend bij de netwerkbeheerder! De vorige is is uiteindelijk gesloten, dus daarom hebben ze geen contact meer met jou opgenomen. Mijn collega gaat er vanuit dat je nu uiterlijk vrijdag wat doorkrijgt van de netwerkbeheerder. Laat je aan ons weten of dit zo is? Zelf ben ik vrij, maar mijn collega's vernemen dit graag voor het weekend.
Hi @Lisa ik hoop dat ik komende dagen iets ga horen! zo niet horen jullie dit vrijdag middag.
HI @rotterdammertt, bij mij is vandaag de netwerkbeheerder (KPN) langs geweest en sis mijn storing verholpen. In mijn geval werd het probleem veroorzaakt door een (foutieve) kruisverbinding in de wijkcentrale. Na 6 dagen aangewezen zijn op een WiFi hotspot (al dan niet met unlimited voucher) kan ik weer gebruikmaken van snel vast internet en de bekabelde apparatuur. Hoop dat voor jou ook het einde in zicht komt
Hi @Jeffrey_V
Fijn dat het voor jou is opgelost! ik ga nog even genieten van de hotspot…..
Nou, het is een wonder, zojuist gebeld door de storingsdienst en ik heb een afspraak met de monteur.
helaas wel pas 17 januari dus we moeten nog even gebruik maken van de vouchers voor onbeperkt mobiel internet...
Hoi @rotterdammertt, 17 januari is nog ver weg zeg, sorry dat het niet op kortere termijn mogelijk is! Meestal komen er wel gaatjes vrij wanneer andere afspraken uitvallen of niet langer nodig zijn. Ik zou je willen aanraden elke dag (behalve zondag) te bellen met het nummer van Guidion om te checken of het bespoedigd kan worden. Zelf ga ik het ook voor je najagen maar omdat het vrijdagavond is kan ik je weinig beloven voor nu. Neem maandag nog eventjes contact op in dit topic, dan check ik het direct voor je!
Ondanks deze tegenvaller hoop ik dat je een prachtig weekend tegemoet gaat! Laat je het weten indien je een extra voucher kunt gebruiken?
@Lisa @Jason
wij hebben weer internet!
tot zover mijn vreugde, het bleek namelijk te komen door een verkeerd gepatchte kabel in de wijkcentrale, het kan toch niet zo zijn dat iemand maar wat stekkertjes heen en weer zit te steken en wij hierdoor 2 maanden uit de lucht zijn? wellicht voor tmobile/kpn een idee om dit in het vervolg alleen nog maar door kundige mensen te laten doen of hier een beter systeem voor verzinnen zodat dit onnodeloze gezeik niet meer voorkomt.
Ik zou ook graag de betaalde facturen van de afgelopen 2 maanden teruggestort zien worden aangezien ik in deze tijd helemaal niet gebruik heb kunnen maken van jullie diensten (tmobile thuis).
ik hoor graag van jullie!
@rotterdammertt mooi dat je weer online bent via de vaste verbinding. Wel waardeloos dat het in jou geval ook een verwisseling van een patch betreft. Als gevolg daarvan heb ik ook bijna een week zonder vast internet moeten zitten.
Vind het ook echt niet kunnen dat dergelijke acties resulteren in lange downtime voor klanten. Dit moet toch bijgehouden/geadministreerd worden ipv lukraak maar aan kabels zitten in de wijkcentrale? Lees en hoor deze problemen veel en hoop dat dit bij deze keer blijft!
Heb zelf overigens nog niets gehoord inzake compensatie voor 6 dagen geen verbinding (staat in schril contrast van jou twee maanden uiteraard)
Hoi @rotterdammertt, super fijn om te horen dat je weer helemaal online bent, dat is uitstekend nieuws!
Ik ben het helemaal met je eens dat dit soort simpele fouten niet kunnen en zo veel mogelijk voorkomen moeten worden. Wij zullen dit ook zeker meenemen. Het lastige is dat het mensenwerk blijft waardoor er met duizenden omzettingen op een dag altijd eentje mis zal gaan. Desalniettemin blijft het een topprioriteit om dit tot een minimum te beperken.
Ik ben ook meteen voor je aan de slag gegaan om een vergoeding op orde te krijgen. Ik zag dat het probleem begon op 28-11 maar ik heb besloten om twee volledige maanden te vergoeden. Hierover heb je reeds al een email ontvangen. Omdat de factuur van januari al is opgesteld zal je het bedrag in mindering krijgen op de factuur van februari en zal aan het eind van de maand uitbetaald worden.
Voor nu gaan wij er alles aan doen om je verbinding uiterst stabiel en snel te houden en wil ik je vooral nog heel veel plezier met het Internet toewensen!
Hi @Cal @Lisa ,
kennelijk rust er een vloek op onze verbinding want deze ligt er nu alweer uit, ik begin hier nu wel goed moe van te worden, kunnen jullie dit met spoed oppakken?
Hey @rotterdammertt, vandaag hebben wij meerde meldingen hierover gehad. In dit topic worden alle updates hierover besproken: